Skor stl 42 och uppåt
Vad har ni för tips på butiker med stora skostorlekar? Kingsize i Arlöv (malmö), Jerns, Wedins (ibland)...vad medr? Har ni hittat bra nätbutiker? Jag vill också gå i högklackat!
Vad har ni för tips på butiker med stora skostorlekar? Kingsize i Arlöv (malmö), Jerns, Wedins (ibland)...vad medr? Har ni hittat bra nätbutiker? Jag vill också gå i högklackat!
Är det ingen som har stora fossingar?
Åh, hittade dessa: www.duoboots.se/
Äntligen sövlar!
Jag letar allmänt efter skor. Mina brudskor kommer nog bli ett par silvriga partyskor. Det blir för dyrt annars. Jag får i princip specialbeställa skor och då kan man inte bara ha dem en dag.
Är skohuset en kedja?
puff
En kompis till mig hittade dessa: www.heelicious.com/hogklackat-g10.html
Faller nog in mest under kategorin sexigt men de hade faktiskt några vita modeller men jag undrar om de verkligen är sköna nog att ha på en hel dag eller om de är mest till för att vara fina inomhus ;)
Wow! har din sko damskor i stl 42 helt plötsligt. Jag gav upp för flera år sedan när jag bara hittade 41 och alltid fick promenera därifrån med något från herravdelningen. Får ta en vända dit och spana in läget.
Hihi, äntligen har de uppmärksammat vårt problem i vanliga media! Plus hade reportage där en DinSko representat tydligen uttalade sig om att de skulle börja sälja 42:or från och med juni. Äntligen har de fattat - på tiden :)