Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
Men hej är det här ni är
Men hej är det här ni är
Nej jag har på nåt sätt missat detta med att tråden innan stängdes ner ..men nu är jag inte lost nåt mer haha
Vi ska också ha silver vitt och grönt. Tärnklänningarna är gröna, dukningen kommer gå mest i grönt och en massa andra detaljer så huvudfärgen är grönt. Utöver färgtema kör vi på gammeldags romantisk stil
Är det någon här som vet vart jag kan få tag i dukar? som man kan hyra eller köpa? engångs eller bomulls/linne i närheten av jkpg? Eller nån billig affär på internet som säljer engångs i fint material?
Jo jag har funderat på det också men vi skulle vilja ha gröna dukar och då blir det genast svårare. Var och tittade på lakan men det fanns inte i grönt!
Jag har köpt massor av stickers å grejer som jag kommer att scrappa ett album av våra bröllopsbilder sen Självklart ska jag har ett riktigt album av fotografen också men jag kommer att göra ett själv också för att det är så kul
Vi har bokat kyrka lokal och hotell redan i början av sommaren För att vara säkra på att vi får det vi ville ha och inte vara tvugna att välja ett andrahandsval!
Va roligt att det skrivs i tråden. Hur går det med planering och julstök samtidigt flickor?
God jul alla jönköpingstöser
Restaurangen på john baur hotellet har jag för mig är fin.
Mäster gudmunds källare är jättefint och har bra mat!
Sidenband kan man beställa billigt från mattonbutikerna på internet!