• Birella

Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar

Hej på alla i jkpg området!

Har ni något bra tips på någon restaurang i Jönköping som inte är smockfull en måndag vid 13-14 tiden? Eller bara något tips på en restaurang? Gärna lite mysig Vi skall till jkpg efter vigseln serru och eftersom jag inte är ifrån trakten vill jag gärna ha några tips.

Mvh
    Birella

• Birella

Pärlplattan II skrev 2008-01-08 20:07:02 följande:

Den ser fin ut, utifrån.. Jag har nollkoll på det, egentligen, men det måste väl vara ganska lugnt en måndag efter 13? Har ni några speciella önskemål på mat eller någonting sånt?
    Egentligen har vi det faktiskt, vegetarisk måste det finnas, kanske borde sagt det direkt, antar att det inte finns någon "hel"vegetarisk restaurang i jkpg, det är väll bara sthlm och gbg som har det?
  • Birella

Min M2b nämnde Mäster Gudmunds Källare faktiskt, jag har aldrig varit där, men det kanske vore något, tänkte om det är lunch rusning då? Men man kanske kan boka bord? Jag e inte så bra på det här med restauranger (eftersom jag nästan aldrig är på några )

• Birella

För alla som undrar är det bara jag och min M2b som skall äta - så det är inte mycket folk, bara 2pers.
    Jo vi hade tänkt att ringa o kolla typ 1 månad innan så att de har nått veg. annars så kanske de hinner "hitta på" nått vegetariskt man måste ju ge dem chansen i alla fall.

Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar