Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
tror inte de har någon hemsida..
tror inte de har någon hemsida..
gifter oss i hakarps kyrka..
bumbee var han trevlig??
gifter oss 28 Juni så det är ju en stund kvar..
ja jag har ju pratat med han. ska ringa nästa månad och prata mer om hur vi vill ha buktetten..
hittade en hemsida till hullaryds handels trädgård men ingen bra sida
dock är de ombuder för euroflorist så man kan även kolla euroflorists hemsida
medlem.spray.se/hullaryd/
pärlplattan mamma "springer" alltid vår ruset och hon tränar inte alls, det finns en gå grupp där de går snabbt som de går ihop med. är jätte många som gör det..
vilka ikea servetter vart det?
pärlplattan servetterna var jätte fina..
Måste ju säga det att min far berättade igår att han står för maten på bröllopet vart så glad och överraskad..
Ja såna överraskningar tycker jag om...
millanros kollade du inte på bröllopsbonanza? det finns inga måsten.. du bestämmer helt och hållet hur du vill ha det på er dag och vilka och hur många ni vill ha med, så tycker inte alls du ska ha dåligt samvete. gör som oss annars och ha öppet hus efter kl 21,00 så får de gratta som vill men som inte är bjudna.. de får bara tårta och festa med oss.. smålänning du vet
ja nej då kan det ju va lite dumt att ha öppet hus, kanske efter tolv då hi hi nej men tycker inte du ska känna dig alls tvingad att bjuda din släkt.. ni väljer själva.
bröllopsmässan brukar va i huskvarna folkets park är en varje år där. elmia är lite stort för sånt. vet dock inte när mässan i huskvarna är..
har faktiskt inte vart på den någon gång. men min brors flickvän har modellat på en av de mässorna för något år sedan. plus att mamma har varit där någon ggång och sa att den var bra.. ska kolla om jag hittar någon sida.
jo den mässan hon gick på var 2006 har jag för mig så de finns.. ett ögonblick måste leta lite jag med
Nej jag hittar inget alls.. men ibland står det affischer i huskvarna ska hålla utkik efter dem..