• Liinda_e

att planera sitt bröllop tillsammans med BT

ja det var en fantastisk tid och man stötte på såååå många underbara personer här på bt.
    så nu fasten allt med bröllopet är över är man kvar här ändå för att dela sina vänners tankar.
    bt är inte bara ett verktyg för att planera bröllop det är så mycket mer!
    om inget annat så en DROG!!!!!

men nu har en av dom största personligheterna frivilgt valt att lämna bt då hon inte längre gillar stället.
    detta är en tråd med med tankar om vad bt betytt för DEJ och en chans att hylla dina vänner du mött här...
    personligen vill jag hylla sessan.
    (och zuki,jodie,kaffemonster,yllo,tuss,tizzel,godis, oj vad jobbigt det blev nu glömmer jag säkert ngn...men ni vet vilka ni är iaf!)

• Svar på tråden att planera sitt bröllop tillsammans med BT
  • Liinda_e

ja och bt har betytt att jag har kunnat göra saker till vårt bröllop som jag aldrig kommit på själv!
    tex festhäftet..stort tack zuki!

• miapias

ja de man har mött här på BT har ju inneburit att det underlättat massor....

• Liinda_e

och tack vare bt hittade vi våran dj som ngn tipsade mej om.

• Liinda_e

ja det ÄR vi. och du med bara en riktig vän sitter uppe halva natten när ngn har panik över svensexa och lyssnar på mitt dravel...
    kommer ALDRIG glömma det jodie ALDRIG.
    du var min livlina den natten...du och zuki

• Liinda_e

det hade jag...hoppas jag!

• Majsis2008

jag är tacksam ja stötte på sessan och sen alla mina gbg brudar,ni vet vilka ni är...

• Yllo

Mmmmmm... BT ja.. Vilken härlig tid jag haft här och vilka härliga vänner jag fått!! Ingen nämnd och ingen glömd

Här har jag fått en massa bra tips om tårtor, klänningar, festprogram, frisyrer o.s.v. Jag känner också att jag har kunnat bidra med lite hjälp åt mina vänner här också. Min man har nu lärt sig att inte ifrågasätta, eller ens lyfta på ögonbrynet, när jag säger "XX på BT sa si och så.."

Här har jag fått många härliga skratt och många gånger rörts till tårar. Fått ta del av många vänners bröllopsplaneringar samt i efterhand fått ta del av deras berättelser om deras underbara bröllopsdagar och fått se underbara bilder.

Jag har fått massor med stöd och stöttning när allt har sett svart ut och jag varit ledsen...

Stor kram till alla er mina underbara vänner!!

• Kaffemoster

BT var mitt stora stöd när vi planerade bröllopet för dryga 3 år sen ... Nu är det en daglig koppling till ett gäng härliga människor! För mig på andra sidan pölen känns det skönt att prata om svenska traditioner, händelser, värderingar .. etc.
    Hörde just någon nämna snö .. svårt att föreställa sig -- när man själv har sandaletter och är barbent ...
    Förhoppningsvis kommer Lillsessan tillbaka ...

• Dallas

Ja det har varit ett roligt år här på Bt
    November-06 började vi planera, skaffade då konto här och träffade massa härliga människor tex Stormvind. De har tyvärr lämnat Bt nu, men efterhand har jag ju träffat fler härliga personer som fortfarande är kvar ingen nämnd och ingen glömd.
    Bra tips,kul trådar,seriösa samtalsämnen varierat med jönerier(struntprat)

Så nu är det November igen, jag är gift och hänger kvar här (inte VARJE sen ett par veckor)

• zukigirl

Jag kan inte annat än hålla med ovanstående talare. En sån skön samling människor det finns här inne. Jag har skrattat så jag har haft ont i magen, jag har gråtit, jag har suttit nästan maniskt och försökt skriva ikapp i trådar och jag har träffat SÅ många underbara människor. Och ja, jag erkänner, mindre underbara också! Fast det kan man leva med när 99 % är så bra. Jag har suttit upp hela nätter med fingrarna klistrade mot tangentbordet kändes det som. Och alla ni som fått mig att må bra, ni vet vilka ni är, TACK för att ni är så fina människor!

• Liinda_e

ja och ngt av det roligaste är att alla man känner irl fattar numker vad man pratar om när man nämner BT

• Dallas

Exakt!
    Jag kommer på mig själv att jag refererar till Bt

Liinda_e skrev 2007-11-14 18:14:25 följande:
    ja och ngt av det roligaste är att alla man känner irl fattar numker vad man pratar om när man nämner BT
  • Lajsan

skrev precis sms till min sambo att jag sitter och pratar med mina vänner på bt har inget annat liv.

• Tuss78

Åhh....va rörd jag blev när jag såg detta inlägg. Det är alla ni som har blivit mina bt-vänner som gjorde min bröllopsplanering så kul. Tack för alla tips och idéer!

Kram!

Svar på tråden att planera sitt bröllop tillsammans med BT