Inlägg från: jennie o miia |Visa alla inlägg
  • jennie o miia

Vinterbröllop 07/08

Hej, vi ingår också partnerskap i vinter.
    Ska också ha både vigselceremoni och borgligvigsel, samma dag så det blir lite stressigt, men kändes bäst så.

Vet ni hur vigselceremonin ser ut för er?? *nyfiken*

Kram /Jennie

• jennie o miia

Hej hej, vi är lite halvt öppna, arbetar som förskollärare och vill inte att föräldrarna ska ta sina barn därifrån, samhället är ju som det är. Gud vad jag låter feg, men jaja, sån är jag. Miia är helt öppen och tycker jag e fjantig, de ska ju ta mig som jag e men jag vet inte. Kram Jennie

• jennie o miia

Oj, så många som skrivit nu=) Kul med lite lesbians=)!!
    Nu pirrar det i magen, 2 februari, nedräkningen har börjat...(ja, det var längesen). Min miia e på jobbet....sitter och retar mig på hennes ex (som inte är bjuden på bröllopet). ja, jag måste skriva av mig lite. Hon avskyr mig, är tydligen fortfarande kär (påstår hon) i miia. Sen snackar hon skit med alla, och eftersom hon e vän med miias syster kommer alla hennes ord flygande till oss. Miia blir tokig och arg även på sin syster men känns som det är mitt fel. Önskar hon bara kunde försvinna, exet alltså.

Men kanske hon fattar när vi gift oss. oh, Nu ringer min prinsessa, måste gå. Kram

• jennie o miia

Så, nu har jag lugnat mig. Behövde bara prata lite med min älskling. Vi har passat hennes systerbarn som är tre månader, vi hade henne en hel vecka för de skulle resa bort=) Så mysigt, önskar det var lättare att bli gravid. Vi längtar så tills vi kan skaffa egna små bustroll=)

Har börjat skriva ner min menscykel och äter folsyra varje dag, men vi ska vänta tills efter bröllopsresan innan vi kör igång på allvar. Måste ju gå och testa mig först, blodprov!! nålar e det värsta jag vet aaaa... men jag gör vad som helst för att få bära vårt barn=)

Finns det inga lesbiska från helsingborgstrakten??
    Kramar M & J

Svar på tråden Vinterbröllop 07/08