• flora82

Kan man köpa lite då o då?

Hej!
    Jag likt många andra har en begränsad budget. Däremot har jag en väldigt klar bild om hur bröllopet ser ut, kan man köpa nåt redan nu så man inte får får betala en stor summa på samma gång, ex dekoration och så. Vad har ni gjort? Och har ni något förslag på vad man kan ha för billig/gratis dekoration. Temat på middagen kommer vara havet/vattnet då vi kommer gifta oss på stranden.

• Svar på tråden Kan man köpa lite då o då?
  • flora82

Stimpen: Vi tänkte gifta oss i juli OM vi har råd..

Himesama och starchick:Vad exakt har ni köpt då?

Allakantralla: Bra ide : )det måste jag ha

thalia82: ang,skor, jag har funderat på det ,men vågar man, ex vet du vad du ska ha för klännig? så det matchar och så? hur mkt har du lagt ut på bröllopet än så länge? :)

Lady och Lufsen: Jag vill ha det enkelt, funderat på färgerna ljus rosa, vitt och ljusblått,säg till om du inte tror det passar:) funderat på enkla blomsterarrangemang, ljus och då dekorera med saker som matchar med temat, dvs vatten/havet.. men som sagt vill inte ha för mkt grejer..

• flora82

ja det låter som ni alla har småköpt hela tiden : ) va skönt , då vågar jag med, men vad bör man vänta med, förutom klänning då kanske fall den inte passar sen :)
    Thalia 82: vad gick ditt bröllop på?
    Och ni andra, vad har ni tänkt er att ert bröllop ska kosta? nån buget?

Svar på tråden Kan man köpa lite då o då?