antingen eller
Är det så att så att man ska satsa på mannen i sitt liv?? Jag är 39 och först nu vågar satsa, sent eller??? Bott ihop och varit förlovad i tre år.. Har många drömmar om ett rikt liv tillsammans!! ¨Är jag sent ute? Jag tror inte det!!
Är det så att så att man ska satsa på mannen i sitt liv?? Jag är 39 och först nu vågar satsa, sent eller??? Bott ihop och varit förlovad i tre år.. Har många drömmar om ett rikt liv tillsammans!! ¨Är jag sent ute? Jag tror inte det!!
ibland känns det som om folk ska döma!!! I Love him! Är själv en blyg men tokrolig tjej.. som vill så mycket med livet! Är framåt, sprallig och glad i vardagen.. Men gud vad folk ska tycka och tänka mycket!!Sånt påverkar en mycket mer än vad man tror... Jag vill leva livet med en man som tror Och då menar jag TROR på MIG!! Han är inte perfekt men en kille/man som jag avgudar!!
Men vad glad jag blir!!!
Har haft så mycket elände i mitt liv och äntligen träffat rätt.. Mina vänner tycker att jag ska vara glad och nöjd, men kanske kan träffa än ämnu bättre man... de är inget som jag vill!!! Äntligen känns allt rätt!! Men hur är det för er??
Tack! Jag blir så jäkla ledsen när jag träffa mina singelvänner som ska nedvärdera mitt förhållande ibland!! Som jag sa innan så känns det som om man kunde satsa på nåt bättre! Men vad är bättre än nåt som gör att man känner trygghet, glädje, vännskap, och har så jäkla kul ihop?? Jg älskar ju honom!!! Vad Kan man mer begära!!
Mycket avundsjuka kanske?? Men en jobbig sits.. Vill ju alla mina vänners gott o lycka men kanske börjar tro att de inte vill detsamma.. Paranoid kanske,.. Men mycket skitsnack bakom ryggen och leenden när man träffa dem! Min bästa vän berätta allt vad som sägs men säger inget om vad jag säger till henne.. tur att jag har vissa vänner som verkligen bryr sig.. Livet är så jäkla invecklat när man bor i en liten håla....