• lilltjejan

*fniss*

jooo

satt å käka lite lunch me min arbetsgivare igår å satt å snacka lite allmännt om livet mitt kommande bröllop å sånna saker... Å DÅ... frågar han: hur tar ni er från kyrkan till festlokalen?

Ingen aaning vi har inte kommit så långt säge ja...

Då frågar han om vi vill ka helikopter

jag är anställd via hans företag men jobbar med hans dotters hästar å ja har inte vart så insatt på vad han har för företag förns nu...

han säljer ju helikoptrar till hela världen

helt plötsligt fick vi världens häftigaste transport å behöver inte betala ett öre

behövde bara berätta för typ alla...här
    då detta ska bli en överaskning förr alla våra gäster å ja måste ju få berätta för nån..

• Svar på tråden *fniss*
  • lilltjejan

ska bli riktigt kul vi kommer flyga runt i en halvtimma typ så gästerna hinner ta sig till lokalen å möta upp oss...

ska bli riktigt spännande!

• lilltjejan

jasså :-9 vart bor ni då... eller d ska ju inte spela nån roll :P

• lilltjejan

Äntligen är det min tur skrev 2007-11-19 19:37:19 följande:

Akta frisyren när ni kliver ur bara... det blåser av bara hel-ete.
    joo jag har med funderat på det, kommer ju ha långt hår med stoora lockar å halvuppsättning men vi kommer nog på nån lösning där med :)

om inte annat det värt det
  • lilltjejan

hihi ja ja kan ju tänka mig att d kostar en del så det känns välldigt skönt att slippa tänka på transportkostnaden helt

aaaah massa hårspray får d bli...

måste det va så lång tid kvaar...

• lilltjejan

hade skrivit företaget men det va tydligen reklam så jag har vat spärrad för att skriva i ett dygn nu....
    inte en aaning om vad det kan tänkas kosta..

BlivandeFruJohansson skrev 2007-11-20 18:37:14 följande:
    Skulle min sambo älska! Han har alltid velat åka de! Vilket företag? Eller kanske inte får fråga de..
Svar på tråden *fniss*