Inlägg från: pickolina78 |Visa alla inlägg
  • pickolina78

Celibat fram till bröllopet...

Uppehåll som vissa har kan jag nog förstå.. Då blir man ju helt galen av åtrå och k*thet.. *s* Men 1,5år.. Om jag hade en kille som jag skulle kunna vara tillsammans med i 1,5år utan sex så skulle jag inte vara tillsammans med honom.. Men alla är ju olika..

• pickolina78

Jag skulle aldrig klara mig utan, vilket är anledningen till att jag inte är oskuld.. Och jag skulle aldrig klara mig utan så länge, inte ens om jag var singel..

Jag sållar mig till dom sexgalna som skrivit!

Sedan håller jag med dom som skrivit att lusten minskar när dom är utan sex och ökar när dom har sex.. Vilket gör att jag personligen skulle få bäst sex om jag var aktiv och sämre sex om jag varit utan så länge.. *fniss*

Med det sagt så är det ju upp till var och en och inget val är fel. Om det känns rätt så är det väl bara att köra på det!

• pickolina78
    Tooticki skrev 2007-11-27 07:59:23 följande:
    Ingen har sagt det här och kanske är jag ensam om att känna så, men mina känslor för min m2b behöver underhållas. Skulle vi inte ha sex på 1,5 år och det inte fanns något verkligt hinder för det skulle nog mina känslor svalna. Hur mycket vi än älskar varandra så är sexualiteten en stor del av vår relation och det håller lågan uppe!
    Jag håller med till 100% Jag med många andra här har väl skrivit precis det i olika former.. Det är nog rätt vanligt att känna så.
Svar på tråden Celibat fram till bröllopet...