Inlägg från: Trana |Visa alla inlägg
  • Trana

Dalabrudar 2008, del 2

Hej,

Man kanske inte är välkommen som brudgum här? :) Nej, skojade bara, mest för att det bara verkar vara brudar här.

Hur som helst, jag och tjejen ska gifta oss i Toftbyn augusti 2008 och det jag egentligen vill är att komma i kontakt med Brud080705 eftersom hon ska ha festen i bystugan där vilket vi också funderar på. Så läser du, Brud080705 fortfarande här eller finns det någon annan som möjligtvis vet hur man kan komma i kontakt med henne?

Tacksam för svar!

• Trana

Hmm, tror hon avregistrerat sig.

Jaja, det löser sig. Tack för tipset hur som helst!

Vi har väl egentligen inte kommit så långt med bröllopet i Toftbyn, mycket pga av att vårat "riktiga" bröllop kommer vara i Australien och vi (läs min tjej) lagt all energi på det. Det vi ska ha i Toftbyn är egentligen bara en simpel ceremoni med middag efteråt för de i min familj som inte kan komma till Australien.

Men jag har redan fått flera tips och ideer från att läst din och de övrigas diskussion angående blommor, dekorationer osv.

Funkar det inte med bystugan i Toftbyn blir det nog Björkans i Enviken alternativt Trollnäs eller Höganäs i Svärdsjö. Hyttstugan i Sundborn är tydligen helt uppbokat för Augusti 2008.

Lycka till själv! :)

• Trana

Akvavit:
    Vi bor i Stockholm men tjejen är ifrån Queensland, på sikt är det väl troligt att vi flyttar dit men inte ännu.

Tack för erbjudandet om hjälp, men just nu är det inget.

Grattis till en bra affär med alkoholen!, det är nog något jag ska fundera på att göra också (köpa utomlands).

Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 2