Inlägg från: frussan |Visa alla inlägg
  • frussan

Dalabrudar 2008, del 2

Jodå, det är jag - HEJ!
    Inte så ofta dock... jag surfar lite annat nu också... och är allmänt halv-stressad.
    Det har kommit MASSA annat emellan - eh, blev gravid... ( )och ska jobba utomlands direkt efter bröllopet och... ja fullt ös helt enkelt.
    (Tror och hoppas att jag ska komma i klänningen dock! 4 veckor kvar och än är det en platt mage iallafall...)

Men jodå, mindre än 4 veckor kvar så det är fullt upp, men vi har läget under kontroll. Min mamma och min tärna är helt fantastiska och gör stora insatser på hemmaplan (jag bor inte i Dalarna). Så inte nervöst än. Jag och sambon betar av ToDo-listor i ruggigt högt tempo, men tycker mest att det är kul.
    Känns som att det bara är småsaker kvar faktiskt..

• frussan

Japp, köper blommor från samma ställe som du - hon känns super verkligen. Håret fixas rakt över gatan, på Anne&Co.
    Och tårta från Zola som jag rekommenderade (som jag i min tur blev rekommenderad tidigare av en kompis) - såååå bra där verkligen!
    På mycket annat går vi mycket på kontakter. T.ex fotografen. Jag blev så less på att det skulle vara så otroligt dyrt och osmidigt att få bilderna i egen ägo - det var väldigt viktigt för oss. DJ tar vi med oss från Stockholm.

Hur går det för er, är allt under kontroll?

Men du, vart fasen är snön? Hinner den komma tror du?
  • frussan

och övrigt:
    3 dagar efter bröllopet åker vi till Costa Rica.
    Sen till NY, där vi stannar för att jobba tills mitten av maj. Kommer hem, och förmodligen kommer bebben - om allt går bra - i mitten av juli.

Mycket? Näe vaddå...

• frussan

Vad kul förresten att ni tagit danslektioner! Det var en sån där grej som vi tänkt på men som liksom bara inte blivit av... Så nu är en stor fet icke-ifylld Att göra ruta - "Lära oss dansa". Attans...
    Vi har inte bestämt låt heller - eller jo, vi har ett alternativ men har inte fått tag i den i rätt version.

Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 2