Dalabrudar 2008, del 2
Kul med Staberg! Vi kollade på det men de är dåliga att höra av sig. Vem är det som har det nu?
Kul med Staberg! Vi kollade på det men de är dåliga att höra av sig. Vem är det som har det nu?
Mijja, ja det är ju otroligt vackert där ute. Både invändigt och utvändigt. Hur är det med alhol, måste man ta deras eller kan man ta med egen? Hur många får det plats där inne? Var tänkte ni ha vigseln? JAg blir så nyfiken!
Akvavit, jag tycker er meny ser toppen ut, vi funderar också på ren eller likn. till varmrätt. Känns lite mer spännande än oxfile eller liknande.
Akvavit,
spännande för dig att Du verkar ha haft bra koll ett tag nu, så jag antar att du fortf. har kontroll?
HAr du gjort provuppsättning hos Zaris? Vad får du betala? Hur gör du med sminkningen?
Ni andra i Falun, var gör ni smink och hår?
God fortsättning alla!! Skönt att vara på 08 nu!
Vi har varit i kontakt med en tjej som heter Robin. HOn har musiken inspelad på något format och sjunger live. JAg har pratat med hennes referenser o de verkar nöjda.
Om jag inte minns fel så kostade det ca 3000 för en kväll.
Maxi i Borlänge gör ej, men MAxi i FAlun gör. Dock är det absolut billigaste stället i Falun Focus då jag ringt runt och kollat överallt! De tog endast 25 kr biten!
Vi ska träffa fotomas i morgon förm. Vi ska titta på priser och bilder ha tagit. Han verkar ha schysst priser av det vi sett hittils. Sen är hans bilder också fina naturligtvis!!
Återkommer!
Förra helgen träffade vi Fotomas, så vi har nu bokat honom.
Han kändes lagom seriös med massa ideér och tips. Dessutom så var han inte omöjlig på ngt sätt utan vill se till att vi får det vi vill ha och att det blir bra.Det var inte dyrt att köpa lös högupplösta bilder heller. Han kan dessutom tänka sig att fota på två olika platser utan extra kostnad.
Skönt att kunna bocka av en sak till!
Akvavit, har du gjort provsminkning och provuppsättning? Hur gick det?
Funderade hur det går till, gör de en riktig uppsättning o sminkning?
Humlis, Kul o välkommen. Vi ska också vara på Rankhyttans herrgård!
080216, frussan, Gagnef
080223, akvavit, Falun
080503, foffia, Falun
080510, Hannafia, Stora Skedvi
080510, SusanneLee, Leksand
080607, SanSa, Dalarna
080614, mijja, Falun
080628, Mickesbrud, Särna
080705, Brud080705, Svärdsjö
080705, Cesse, Falun
080726, bomsan, Gagnef (fest i Falun)
080726 FruBruhn, Furudal
08-sommar, Melvira, Ore
080802, Dalatös (fd Iamia), Torsång
080802, 080802, Stora Tuna
080802, Miss MP, Ore
080802, augusti2008, Furudal
080808, smartan
080809 SuperRultan, Dalarna
080809 Mrs Edwards, Gesunda
080830, Asaonthehill, Furudal
080915, mimmisen, Rättvik
08xxxx, JLoow, Norra Dalarna?
08xxxx, Fröken Figo
080927 Humlis, Falun
Akvavit, ett stort lycka till i morgon! Allt kommer gå toppen. Såå nyfiken på att höra hur allt gått!