Inlägg från: Hannafia |Visa alla inlägg
  • Hannafia

Dalabrudar 2008, del 2

Oj har det redan gått tre månader, tack akvavit för länken

• Hannafia

Tänk att jag är ensam här om att gifta mig i pingst
    Jag som var ute i så god tid för att alla säger att det är en så vanlig bröllopshelg, men i den här tråden ser det ju ut som om 2/8 är mer populär

Börjar få lite panik nu, även om det är 6 månader kvar ....
    Hoppas kunna titta på klänning på lördag.

Ha det bra allihopa!

• Hannafia

Moonstruck: Åh vad trist

Idag har jag hittat min klänning
    Så himla härligt!

• Hannafia

Akvavit: Det blir klänning från Alexandras brud och bal, bild kommer senare

• Hannafia

Vi satsar på att få ut inbjudningarna lagomt till alla hjärtans dag och då gifter vi oss 10/5.

SuperRultan skrev 2008-01-21 18:55:14 följande:
    Hur tidigt skickar ni ut inbjudningarna ??Vi gifter oss i augusti och jag känner att det är dax att få iväg dom :)
  • Hannafia

Hej!
    Någon som tänkt gå på bröllopsmässan på Haganäs imorgon???

• Hannafia

Akvavit: Jag var på mässan. Var liknande den som var i torsång i somras.

SusanneLee: Då gifter vi oss samma dag, trevligt. När kommer bebisen?

• Hannafia

SusanneLee skrev 2008-02-04 18:02:31 följande:

Hannafia: den är planerad till September, så det är lååångt kvar. Men som sagt, vill försöka komma i klänningen som jag redan köpt!Vad skoj att vi är fler på vår stora dag!
    [/citat]

Kan förstå om ni flyttat datum om du redan köpt klänning,man vet ju aldrig hur fort magen kommer och hur stor den blir.
    smartan skrev 2008-02-07 11:53:53 följande:
    [citat]
    Någon som var på mässan i söndags och kommer ihåg vad klänningen som var vit med svarta broderier hette? (vilket märke)
    Jag var där,men kommer inte ihåg vilket märke det var. Ring Alexandras brud och bal och fråga
  • Hannafia

Vad tokigt det blev, SusanneLee mitt svar till dig blev inbakat i citatet, men det stod så här:

Kan förstå om ni flyttat datum om du redan köpt klänning,man vet ju aldrig hur fort magen kommer och hur stor den blir.

• Hannafia

SusanneLee skrev 2008-02-09 13:48:23 följande:

Hannafia: Nej, man har ju inte en aning! Det är första barnet, och då sägs det att magen inte blir lika stor som vid andra och tredje osv. Bara hålla tummarna på att jag kommer i klänningen! Som tur är har den snörning i rýggen.
    Ja så är det ju att magen inte blir lika stor första gången, men och andra sidan så vet man ju inte hur man fungerar om magen blir stor ändå.Man är ju så olika. Jag är en sådan som haft små magar. Tur att du har snörning i ryggen i alla fall då.
  • Hannafia

Så har inbjudningkorten skickats ut, spännande. Den stora dagen börjar närma sig

Hur går det för er andra???

Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 2