• FredOchSara

Tråd endast för männen

Hör jag till en mikroskopiskt liten skara på BT?
    Finns det några fler killar här?

När man t.o.m. ser inlägg från folk som efterlyser bra gynekologer i Göteborg, då känner jag att jag vill ha en liten tråd för bara grabbar...

Nå? Vart ä ni?

OBS! Jag o min tjej delar på vårt nick så ibland är det hon som skriver..dock inte i denna tråd ;)

• Svar på tråden Tråd endast för männen
  • Mirri

Nu är jag inte kille men skulle du bli ensam i tråden tror jag det finns en liten grupp killar i "killhörnan" på Gamman.se Hoppas du får sällskap!

• elin och fredrik 2008

hej du!! jag ska tjata påmin kära sambo, så kanske han kan göra dig sällskap! =) // elin

• mani33

Jag hänger här en del och planerar vårt bröllop P.S Jag är kille D.S.

• postchaffisen

Kul med en killtråd. bra iniativ.

• postchaffisen

var tydligen dålig reaktion på denna tråden. Kan vara så att de flesta killar inte är inloggade.

Kom igen nu tjejer o skicka hit era snubbar!!!!

• No1Hitman

Hej jag missade denna tråd. jag trodde att jag var ensam här,
    men nu vet jag att det finns fler killar här på BT.
    ska kolla in Gamman.se

• tågjäntan

familjeliv.se finns en rubrik där bara killar kan skriva olika trådar. Tjejer kan visserligen läsa, men det är bara killar som kan svara.
    Fast det är kanske inte helt samma sak som att vara på BT och prata bröllop kan jag tänka mig .

• Lady o Lufsen

...vad fjantigt att bara killar kan svara på den tråden...finns det en "tjej-hörna" där man bara får svara om man är tjej också?

tågjäntan skrev 2008-01-29 22:51:27 följande:
    familjeliv.se finns en rubrik där bara killar kan skriva olika trådar. Tjejer kan visserligen läsa, men det är bara killar som kan svara.Fast det är kanske inte helt samma sak som att vara på BT och prata bröllop kan jag tänka mig .
  • Thailand 08

Toppen bra ide!!! ska tipsa min m2b

• MrsJönsson

tjenar fred
    la precis in en tråd för jag kände mig ensam, men du fanns ju här..........så vad har du för tankar och idéer kring bröllopet.
    Men det är ju lite dumt att diskutera här, jag menar morgongåvan skall ju vara hemlig osv....hur löser vi detta?

ha det gött, bra initiativ jag var bara lite långsam i starten

Svar på tråden Tråd endast för männen