• AnastaZia

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej!

Här verkar det ju hänga en del Halmstad-människor så jag tänkte passa på att fråga om det är någon som vet något om Tönnersjö bygdegård?

Vi har börjat fundera på att gifta oss och vill gärna göra det i Tönnersjö kyrka men vi vet inte riktigt var vi i så fall ska ha festen. Bor inte i Halmstad längre så vi har lite svårt att åka runt och leta efter lokaler...

/Anna

• AnastaZia

Tack, då väntar jag med spänning...

Vi passerar ofta förbi och min sambo har fått för sig att det är en stentråkig lokal för att den ligger i en korsning (?!?) så nu känns det som att jag måste bevisa att det är fel för att det ska bli något bröllop!

• AnastaZia

Tack alla för svar om bygdegården i Tönnersjö!

Vi blir nog inte så många (om jag nu lyckas få till ett bröllop , kanske 40 pers så det borde inte vara några problem. Det vi egentligen drömmer om är ett gammaldags bröllop "hemma på gården" men eftersom det inte finns någon "gård" hemma är väl en bygdegård så nära man kan komma.

Jag har som sagt bara åkt förbi utanför på vägen och jag tycker att det ser mysigt ut, men jag får väl ta mig ner dit för att se hur det är på insidan också. Vem är det som har hand om det - dvs. vem ska man kontakta om man vill komma in och titta?

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd