• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Välkommen in i gänget
    Vad kul med en till falkenbergare.

Ja tiden springer fort iväg när det gäller bröllopsplanering.
    Tycker att jag precis börjat men det har redan gått 4 månader sen jag började

anelvi skrev 2008-02-17 22:43:49 följande:
    Ja, här kommer ännu en blivande brud i Falkenberg!!!!! Här blir det bröllop den 30 Augusti....kom på att det är ju faktiskt snart bara 6 månader kvar.....
  • Pidis

Fy vad bra
    Den kostnade hade passat oss bra också *ler*

Ska till gbg på onsdag
    Prova klänningar och hämta mitt papper
    Mamma och blivande svärmor ska med.

Ska även se om jag hittar till den där blomster butiken

september2008 skrev 2008-02-18 08:52:40 följande:
    pappa och min syster var hemma hos oss igår. efter att ha pratat med pappa så kom vi fram till att hans ljudanläggning passar oss perfekt. om vi inte hittar en väldigt billig DJ som inte behöver ha med sin egna anläggning så kommer vi att bara använda en dator med färdiga låtlistor. detta kommer i så fall kosta oss 0 kr. perfekt för våran budget.
  • Pidis

Jätte nöjd verkligen.
    Förra omgången satt jätte dåligt men vi gick igenom allt extra noga nu så att dem håller lite bättre.

Nej jag skulle inte heller kunna leva utan dem nu när man vant sig.

Vilket band skulle ni ha??
    Vad tar dem?

helenaoandreas skrev 2008-02-18 20:00:51 följande:
    hej hopp alla. efter en rejäl bakfylla är man någersålunda på fötterna igen..pidis: blev du nöjd med dina naglar? skulle inte kunna leva utan mina nu hahaskall åka och kolla på bandet på lördag vilket skall bli jätte kul.
  • Pidis

God morgon på er
    Först ut idag ser jag

Hur går det för er i planeringarna??

Måste träffas snart igen.
    Det är så kul att prata och byta ideer.

Ha en bra dag

• Pidis

Ja jag kan bara kvällar och helger ckså. Men vist ta ledigt någon dag går ju alltis.
    Ska till gbg imorogn och till Köpenhamn den 3é för att köpa skor.
    Men mamma och mina systrar.

fitforfight skrev 2008-02-19 09:36:35 följande:
    Nu har jag fått hem mina organzapåsar med guld på. Dom är lite stora ,men det är ju lätt att sy av. Sen har jag fått hem min Bustier och den passar oxå.Har dock inte provat den med klänningen. SEn håller jag fortfarande på med min korta klänning ,men jag hittar ingen tid att sitta och sy på. Vi måste verkligen träffas snart Abstinens!!!!men det är väl bara helger och kvällar som gäller?? det är ju några duktiga som jobbar 08-02-19 09:07:54 följande:
  • Pidis

Menar du helgen som kommer eller nästa helg igen??

september2008 skrev 2008-02-19 10:03:41 följande:
    För mig är det bara kvällar och helger som fungerar skulle vi inte kunna ta frukosten nästa helg? eller kanske en tur till ikea/väla eller gekås..... oj det finns så mycket roligt.
  • Pidis

Vi firar 3 år tillsammans idag.
    Får se om han hittat på något speciellt när jag kommer hem *ler*

• Pidis

Ja nästa helg kan jag.

Ja det är mysigt.
    Men han jobbar natt så han måste åka vid nio

september2008 skrev 2008-02-19 11:22:54 följande:
    inte denna utan nästa men det var bara ett förslaginte fel med årsdag en anledning till att mysa till det
  • Pidis

Jag köpte dem för 25:- påsen men dem är nog lite dyrare normalt då det var mässpris
    Kan försöka pruta *ler*

fitforfight skrev 2008-02-19 13:14:55 följande:
    pidis: du glömmer inte köpa såna grejer till mig om du hittar butiken. Vad va det kostade? funderar på hur många jag behöver
  • Pidis

Jag kan tyvärr inte på lördag.
    Men om vi ska äta frukost näst nästa helg kanske vi kan åka dit då?

september2008 skrev 2008-02-19 19:22:18 följande:
    öppet på lördah mellan 10-16jag vill absolut åka dit. är det någon som ska med? jag har bil.Ida Halmstad skrev 2008-02-19 16:29:14 följande:
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd