Hör att det verkligen är hög tid att ta sig till Gekås...
Hade inte en tanke på att man kunde hitta engångskameror där!!Jättebra ju!
Ida Halmstad skrev 2008-02-22 18:29:05 följande:
Precis hemkommen från en heldag på gekås...super roligt, knappt nått folk så det va verkligen helt underbart att gå där inne.Fitforfight- sådana där kulor som vi såg i gbg, som man kan ha i en vas som dekoration hade dem på gekås. Dock va de redan kulor, de låg typ i vatten (i en burk). Ganska stor burk, tror de kostade 29 kr. vet inte om Pidis köpte till dig nu när hon va i gbg, annars finns de där uppe om du snart ska dit. Hoppas du får en helmysig helg, drick inte för mycket :) !!!September 2008- Kan inte följa med imorgon, men det kanske e bäst om stormen ska hålla på imån med. Men jag vill absolut följa med en annan dag. Rihanna hade varit mysigt om man haft pengar, måste verkligen tänka på vart man lägger de små slantarna detta året :) !! Hoppas att du kommer iväg iaf! Hoppas också att ni kommer iväg ikväll, helt sjukt va det blåser, det va inte roligt att åka motorvägen nu när vi skulle hem.Köpte en super fin gästbok på gekås, 29 kr...sen köpte jag engångskameror som jag ska göra om lite också mycket billigt!!!Hoppas att ni alla får en super mysig fredag, kram kram