Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

skippar nog mitt böllop och köper denna i stället. då kan jag ju alltid känna mig som en prinsessa
    www.kaplans.se/kaplans/AuctionArt.aspx

NOT
    men det hade varit häftigt att ha sin egna äkta tiara

smyckesfreket

• september2008

nice. sådan är väldigt trevligt. själv la jag min för ca 40 min. men jag tror inte att han sover ännu. hör lite små ljud ibland. men så länge han inte gapskriker så få han vara.

Ulvatorp skrev 2008-01-23 20:18:57 följande:
    Wohoooo!Jag kan knappt tro det...BÅDA barnen ligger i sina sängar och SOVER!!! Idag är jag en lycklig mamma
  • september2008

grattis erika på namnsdagen

• september2008

välkommen hit

vänd dig till musikskolan. där borde du kunna få hjälp.

Serif skrev 2008-01-24 08:43:01 följande:
    Hakar på Halmstadtråden och ropar högt !!!!Ska gifta mig (oss) i maj och vi letar febrilt efter någon som kan spela saxofon alt trumpet under vigseln. Någon måste väl finnas i Halmstadtrakten ??Tacksam för förslag.
  • september2008

ni har säkert skrivit det tidigare men jag orkar inte leta upp.
    Undrar bara vad ni få betala för eran lokal och hur länge ni får ha den för det prisset?

• september2008

ida halmstad - om du bestämmer dig för sidenband och vill ha en brosch till så får du gärna låna av mig. Om du inte redan har egen. Jag har lite olika.

Ulvatorp - kul idé med bilderna. En tanke som slog mig var bara att kommer inte din blivande att umgås med sina kompisar på morgonen??? Bara så att korten inte kommer i fel händer. Det är ju lätt att det ske Men om du bestämmer dig för att ta kort och vill ha hjälå så hjälper jag dig gärna. Fithforfight kan ju få redigera dom i så fall

• september2008

vilken tid ska vi komma??

• september2008

Ulvatorp - det lät som om du drack upp den starka drinken som Pär blandade hihihihi. Jag kan säga att det var såååå skönt att sova länge och vakna utan baksmälla. Vi steg inte upp fören kring 12 tiden

fitforfigh - när får du iväg din blivande inför lördagen? så vi kan bestämma om det ska bli brunch, lunch eller efftermiddagsfika

nu ska jag gå och lägga mig lite till. henry skulle igentligen till dagis men efter en hostig natt och ett försök till att väcka han i morse så får han sova ut innan vi går till dagis.

• september2008

pidis - jätte fin inbjudan och öronhängen.

Ulvatorp - ja om man inte monterar pumpen rätt så blir det inte så bra sug du kan hälsa conny att du har en lugn codriver så hjälper dig. vi är ju tjejer så vi ska klara det. inga problem alls.

Fitforfiht - efter som du inte säger någon tid då vi ska komma utan är öppen så föreslår jag kl 11. Då kan vi käka lunch ihop. Men det är bara min idé

• september2008

vad har du för allergier?

jag röstar på lunch. ska gå med viktväktarna ikväll. bättre med lunch än kakor

sallad, paj eller någon god soppa med gott bröd. kanske

fitforfight skrev 2008-01-28 13:27:50 följande:
    11 låter bra! vad ska vi äta då? någon men nån allergi? (förutom jag då )
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd