Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Vi ska åka i sambons chevrolet -68 cab

helenaoandreas skrev 2008-02-11 20:29:53 följande:
    en liten fråga, vad skall ni åka i från kyrkan till fest lokalen? har hyrt limo till natten från festen till hotellet,
  • fitforfight

Jag har beslutat mig för att försöka fixa till klänningen som jag har sytt. Ska ta bort tyget som ligger över och sätta spets så som tärnklänningen är. sen ska jag ha rosa sidenband som böjar mellan bysten och går snett nedåd. På sidenbandet ska jag ha en snygg brosch (hur fan stavas det?) i mitten.

• fitforfight

Åhh vad snällt! ska kolla i mina egna gömmor först,efter 7 år på myrorna så borde jag väl ha köpt någon

Jag vet att jag har en röd bling,bling fjäril ,men det passar ju inte riktigt

september2008 skrev 2008-02-12 08:40:48 följande:
    om du vill låna en brosch så säg till.jag har några stycken. har även en skitrosa blomma i paljetter jag har troligen bilder på alla så logga in på msn om du vill se. eller kom kanske ligger på cd där hemma..... det finns i alla fall bilder.Ida halmstad - samma gäller dig med. säg till om du är intresserad
  • fitforfight

den runda med lite rosa va ju jättefin!!! jag har hittat 3 st än så länge här hemma ,men ingen av dom passar. Helst vill jag ha en oval ,men din funkar absolut!
    Idag ska jag gå till Ankis tyger för det är enda affären jag inte har varit på i jakt på spets

Pidi : jag hade en brousch i guld med en stor vinröd sten om det kan va något att hålla ihop din lilla fluffiga cape med?

Sen har jag ett halsband i samma stil som dina örobhängen fast i silver.

september2008 skrev 2008-02-12 10:38:50 följande:
    å såna gömmor är ju spännande att titta i kolla i mitt galleri. la in några bilder på broscher som jag har
  • fitforfight

Norre katts hotell,hter väl Clarion nu?

• fitforfight

det kommer tillbaka! vi får väl träffas snart igen så vi kan hjälpa dig brainstorma på plats

Mina inbjudningar postas imorgon och jag har två kvar att göra!

Jag kan inte bestämma mig för om jag bara ska ha jordgubbstårtor eller om jag ska göra en fin,den rosa och vita imitt galleri på FL

www.familjeliv.se/hem/fitforfight/galleri.php%E5rtor

Saken e den att det e ju inte så snyggt med rosa och sen rött....

Ulvatorp skrev 2008-02-12 20:15:06 följande:
    Nu skiter jag snart i allt vad bröllopsplaner heter...jag är jäkligt sugen på borgerligt och utan fest just nu!!!Får inte ihop nånting som jag vill...allt blir bara FEEEEL!!Så nu har jag fått avreagera mig...det är mina inbjudningar som fortfarande spökar...blir inte bra hur jag än gör...Dags att kanske ta lite paus i bröllopsverksta´n?
  • fitforfight

åhhh vad snällt! dom är ju inte billiga annars
    Ida Halmstad skrev 2008-02-12 20:28:52 följande:

halloj!!Ulvatorp- ta en liten paus från allt så ska du se att inspirationen kommer tillbaks ! säg till om du behöver hjälp med nått !Mailade med fotografen idag, hon från mässan. Det va en tjej här inne på BT igår som frågade efter en fotograf och då rekommenderade jag hon fotografen från mässan, den fotografen som jag nu bytt till. Denna tjej gjorde en bokning hos fotografen och bara för att jag rekommenderade henne ska jag nu få en canvastavla upptryckt med en av våra bröllopsbilder...:) det va gulligt tycker jag av fotografen !!!
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd