Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
Vi ska åka i sambons chevrolet -68 cab
Vi ska åka i sambons chevrolet -68 cab
Jag har beslutat mig för att försöka fixa till klänningen som jag har sytt. Ska ta bort tyget som ligger över och sätta spets så som tärnklänningen är. sen ska jag ha rosa sidenband som böjar mellan bysten och går snett nedåd. På sidenbandet ska jag ha en snygg brosch (hur fan stavas det?) i mitten.
Åhh vad snällt! ska kolla i mina egna gömmor först,efter 7 år på myrorna så borde jag väl ha köpt någon
Jag vet att jag har en röd bling,bling fjäril ,men det passar ju inte riktigt
den runda med lite rosa va ju jättefin!!! jag har hittat 3 st än så länge här hemma ,men ingen av dom passar. Helst vill jag ha en oval ,men din funkar absolut!
Idag ska jag gå till Ankis tyger för det är enda affären jag inte har varit på i jakt på spets
Pidi : jag hade en brousch i guld med en stor vinröd sten om det kan va något att hålla ihop din lilla fluffiga cape med?
Sen har jag ett halsband i samma stil som dina örobhängen fast i silver.
Norre katts hotell,hter väl Clarion nu?
det kommer tillbaka! vi får väl träffas snart igen så vi kan hjälpa dig brainstorma på plats
Mina inbjudningar postas imorgon och jag har två kvar att göra!
Jag kan inte bestämma mig för om jag bara ska ha jordgubbstårtor eller om jag ska göra en fin,den rosa och vita imitt galleri på FL
www.familjeliv.se/hem/fitforfight/galleri.php%E5rtor
Saken e den att det e ju inte så snyggt med rosa och sen rött....
åhhh vad snällt! dom är ju inte billiga annars
Ida Halmstad skrev 2008-02-12 20:28:52 följande:
När ska vi till IKEA????
www.decorium.no/default.asp&c2=597
här finns fina organza löpare.