Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Vi va på party igår och då erbjuder sig vår vän (Macke M )All fixa all mat till oss och det enda vi betalar är inköpspriset på maten. Det måste ju bli billigare även om vi hade handlat på Willys eller vad tror ni?

• fitforfight

Det e hyfsat bra med min bror,tillräckligt för att inte oroa sig.

markus som jag tror e Ulles kusin. Han jobbar på västergök.

vad e det för fel på rosa grädde? mums

Mamma skulle kolla med nån på hennes jobb om hon kan hjälpa till med tårtorna. Har ska min hinna med allt? blir tokig snart

På lördag ska jag till malmö och bju full och förhoppningsvis hina köpa lite löshår

september2008 skrev 2008-02-17 10:51:37 följande:
    vem är macke m? har han resturang eller? om han har det så är det nog billigare. dom brukar ju få lite bättre priser men oxå bättre kvalitet på maten.hur gick det med din bror? kunde inte sluta tänka på dig.
  • fitforfight

Vi har oxå bokat norre katt ,men jag har ingen aning om hur där ser ut
    Ida Halmstad skrev 2008-02-17 16:13:52 följande:

Det va värst va det varit lugnt här i helgen då..!! idag har vi varit på norre katts hotell och tittat, super mysigt rum. Bättre än alla andra och billigare! Så nu e det bokat.Usch vi satte oss ner idag och räknade efter på ett ungefär vad allt skulle kosta, dock räkna vi inte med min ring och resan...detta har vi inte en aning om vad det kan kosta. Känns skönt dock att ha lite kontroll över allt. Nu gäller det bara att spara spara spara!!!!!
  • fitforfight

Jag lovade Tinny att vi skulle landa på ca.15000 ,men nu e vi uppe i minst 30000 vår mat e ju så billig annars skulle det kosta betydligt mer.

september2008 skrev 2008-02-17 17:17:27 följande:
    vad har ni för budget? hur många gäster var det som ni skulle ha?Ida Halmstad skrev 2008-02-17 16:13:52 följande:
  • fitforfight

Jag ska toksupa och dansa järnet!!!! min tärna fyller år.

september2008 skrev 2008-02-18 11:19:46 följande:
    ska du åka själv till malmö? är det en shoppingtur eller ska du göra något annat oxå?
  • fitforfight

Nu har jag fått hem mina organzapåsar med guld på. Dom är lite stora ,men det är ju lätt att sy av. Sen har jag fått hem min Bustier och den passar oxå.Har dock inte provat den med klänningen. SEn håller jag fortfarande på med min korta klänning ,men jag hittar ingen tid att sitta och sy på.

Vi måste verkligen träffas snart Abstinens!!!!

men det är väl bara helger och kvällar som gäller?? det är ju några duktiga som jobbar

08-02-19 09:07:54 följande:

God morgon på erFörst ut idag ser jagHur går det för er i planeringarna??Måste träffas snart igen.Det är så kul att prata och byta ideer.Ha en bra dag
  • fitforfight

Nästa helg kan jag oxå!

Kolla i mitt galleri!! hur ska jag ha sidenbanden på min klänning?

• fitforfight

pidis: du glömmer inte köpa såna grejer till mig om du hittar butiken. Vad va det kostade? funderar på hur många jag behöver

• fitforfight

jag kan hjälpa dig om du bara beskriver hur det ska vara.
    Ida Halmstad skrev 2008-02-19 14:02:19 följande:

dessa jä-la monogram blir jag galen på, har inte photoshop men det funkar inte att göra det i word el paint! skit skit skit!
  • fitforfight

jag vill oxå till gekås!!!!
    Ida Halmstad skrev 2008-02-19 16:29:14 följande:

på fredag kan jag inte, har tagit ledigt för att åka till gekås *ler*....men är det en vanlig affär så det e öppet på lördag ??
  • fitforfight

Nu finns det en i mitt galleri
    Ida Halmstad skrev 2008-02-19 16:11:14 följande:

Åhå va glad jag blir. Jag vill ha ett I och ett D. I:et ska vara först. Sen vill jag ha & i bakgrunden i typ grått. Bokstäverna ska vara sådär snirkliga. Typ att I:et ser ut som ett J....! Bokstaven D ska vara snett under I:et och & i bakgrunden.....hajar du :) !!
  • fitforfight

har jag din mail ? kan du inte kopiera den ifrån galeriet?
    Ida Halmstad skrev 2008-02-20 09:01:41 följande:

Å du e väl en sötnos, tackar så jätte mycket. Vill du skicka bilden till min mail?? tack tack
  • fitforfight

September2008- båda lördag och söndag
    Ulvatorp- ?
    Fitforfight- lördag ,söndag
    Ida halmstad- ?
    Pidis- ?

• fitforfight

jag e helt slut!! Linus har hållt mig vaken flera nätter i rad så jag kan knappt tänka klart.

Ska bli underbart att åka till Malmö imorgon !

• fitforfight

va pricis i stan för att hitta min party outfit. det blev en ganska genomskinlig leopardmönstrad stor tröja och et chockrosa Linne. Till detta ska jag ha svarta jeans.

Tinny säger att jag ser ut som jane men jag gillar det.

Jag kan säg att det inte va särskilt roligt att cykla hem i det här vädret!

• fitforfight

Det e fullkomligt orättvist att du har varit på Gekås!! *gråter krokodiltårar*
    Ida Halmstad skrev 2008-02-22 18:29:05 följande:

Precis hemkommen från en heldag på gekås...super roligt, knappt nått folk så det va verkligen helt underbart att gå där inne.Fitforfight- sådana där kulor som vi såg i gbg, som man kan ha i en vas som dekoration hade dem på gekås. Dock va de redan kulor, de låg typ i vatten (i en burk). Ganska stor burk, tror de kostade 29 kr. vet inte om Pidis köpte till dig nu när hon va i gbg, annars finns de där uppe om du snart ska dit. Hoppas du får en helmysig helg, drick inte för mycket :) !!!September 2008- Kan inte följa med imorgon, men det kanske e bäst om stormen ska hålla på imån med. Men jag vill absolut följa med en annan dag. Rihanna hade varit mysigt om man haft pengar, måste verkligen tänka på vart man lägger de små slantarna detta året :) !! Hoppas att du kommer iväg iaf! Hoppas också att ni kommer iväg ikväll, helt sjukt va det blåser, det va inte roligt att åka motorvägen nu när vi skulle hem.Köpte en super fin gästbok på gekås, 29 kr...sen köpte jag engångskameror som jag ska göra om lite också mycket billigt!!!Hoppas att ni alla får en super mysig fredag, kram kram
  • fitforfight

Jag förstår hur du menar. Inboxa mig vilka mått du hade tänkt så kan jag kolla mer exakt.

Idag e jag bakfull!! Men roligt hade vi

Pidis skrev 2008-02-24 17:36:37 följande:
    Fitforfight: Tror du att du kan kolla vad det skulle kosta att göra plexiglas tuber?Vill ha det som tårtställning nämligen.Olika höjder tyå 4 olika höjder och kanske olika diameter. Förstår du hur jag tänker??Skulle det gå att ordna?Kramiz
  • fitforfight

Visst e det så! fan vad alla känner alla i den här tråden

Hur känner du henne?

helenaoandreas skrev 2008-02-24 19:11:04 följande:
    fitforfight: måste fråga dig en sak, din toasmadam nina johansson är hon 82:a och var även toastmadam på sandra och fredriks bröllop förra året?
  • fitforfight

ser man på! världen (Halmstad) e bra liten

helenaoandreas skrev 2008-02-24 23:11:19 följande:
    fitforfight: jag gick i parallelklass från 7-9 sen gick vi i samma gymnasieklass bf plus att vi var på ibiza tillsammans. och sandra och fredrik känner jag genom att jag och sandra har jobbar i hop på badhuset och fredriks lillasyster erika gick ju i samma klass som jag och nina.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd