Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

jag är där. men inte du

Ulvatorp skrev 2008-02-08 13:35:14 följande:
    Är du här?Är du inloggad på msn? Försökt skriva till dig...Ja nu är det inte långt kvar....lääääängtar!
  • september2008

det vill jag oxå veta.
    just det. nu kom jag på att hon köpte dom nog via sitt jobb. så frågan blir nog mera vart det är för märke på etiketterna?

fitforfight skrev 2008-02-08 13:47:41 följande:
    Pidis! var hade du köpt det där klisterpappret som du skrev adressen på?
  • september2008

jag tycker i vilket fall som hells att vi pakerar på heden och går resten. Heden ligger nära alla

• september2008

hihi vi är fem st som delar så jag tror inte att priset gör något. bara vi hittar en p-plats så är jag nöjd.
    lotta är nog nöjd bara det är lätt att köra och inte så krångligt *fniss

Pidis skrev 2008-02-08 15:16:33 följande:
    Dyrt på heden.Billigare längre upp på viktor Rydbergs gata.Sen närmare också
  • september2008

hi hi jag har bara 30 min sedan så rusar jag hem

• september2008

tjing då var jag först ut
    tack för en super trevlig dag tjejer
    skickar er lite bilder om ni hotmail vill fungera idag
    kram

• september2008

jag åker gärna flera gånger med dig
    Fast gärna i en annan bil ha ha ha ha

Jag var aldeles för trött för att tjabba så andreas får nog sin del idag i stället. Somnade gotti soffan med titanic i bakgrunden

Ulvatorp skrev 2008-02-10 09:37:32 följande:
    Godmorgon flickor!!Jag tackar för igår jag också!!Tack för hjälpen med körandet och för att ni stod ut med mig...(nu vågar ni kanske aldrig åka med mig igen...)Och tack för allas insats när vi fick byta hjul..Hur som helst så var det den trevligaste, galnaste och roligaste dagen på länge, har inte skrattat så mkt på länge!TACK igen tjejer!Tog ett stopp på vägen hos mina föräldrar innan jag körde hem...dom önskade nog att dom haft öronproppar dom också .Conny var helt slut efter en dag ensam med ungarna (nu vet han i alla fall hur jag har det varje dag...) och jag helt slut efter vår lilla tripp så vi somnade i knät på varandra i soffan vid 23-tiden...Ida Halmstad:Jag har inte hunnit kolla sidan...men jag ska kollade in den så återkommer jag om jag ska ha ngt. KRAM goa vänner!!
  • september2008

skysta strumpbyxor
    skulle definitivt kunna tänka mig ett par sådana

fitforfight skrev 2008-02-10 10:46:12 följande:
    nu har jag beställt spanx higher power har hört bra om dom här på BTwww.mytights.com/mytights/2306.html
  • september2008

hihi mig behöver du inte flörta med. jag älskar att fotografera

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 12:05:20 följande:

september 2008- då får jag väl flörta lite med dig i och med att det är du som ska agera fotograf !!!!!E
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd