Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

om någon har tid över så finns jag på min msn. har med mig min dator till jobbet. efter som jag sitter i en växel och det inte finns något annat för mig då det inte ringer så kan jag ju ha lite kul framför min dator i stället

så gårgärna in på msn och chatta lite med mig

ett tips till er som sitter på jobbdatorerna. man kan komma åt sin msn utan att behöva ladda ner program på jobbdatorn.
    man går bara in på www.msn.se
    sedan finns det till höger något som heter webbmessenger. klicka på den och logga in

• september2008

ingen som är sugen på att chatta med mig på msn?? sitter med photoshop och försöker att göra ett inbjudningskort med nedhämtade brushes från internet. den j´som jag ville ha fungerar inte. typiskt.

• september2008

jag förstår. det var bara en chansning att någon skulle ha tid så här mitt på dagen. alla har fullt upp då.

Pidis skrev 2008-02-11 16:17:43 följande:
    Kan inte chata när jag jobbar tyvärr.Springer folk här hela tiden.Har liksom ingen egen plats.
  • september2008

om 2 timmar så har jag vart och vägt mig igen. är så nervös på att se om helgens intag påverkat min viktnedgång allt för mycket.

håll tummarna för mig.

• september2008

det låter som en bra grej.

Ida Halmstad skrev 2008-02-11 16:49:55 följande:

Nu har jag iaf avbokat den fotografen jag tidigare hade bokat...det kändes inte rätt med att bara få 20 bilder !!!
  • september2008

då skriver man här som 0,6 kg lättare *ler*
    hi hi hi hi hi

• september2008

tack

fitforfight skrev 2008-02-11 19:29:10 följande:
    Grattis!!!
  • september2008

fitforfight - var inne på den dära sidan som du visade med ps brushes. hittade en massa fina som jag lyckats få att fungera. men den som jag absolut vill ha kan jag inte zipa upp. har du den??? den heter Japanese Foliage
    om du har den och kan skicka den så finns jag på msn
    då kan jag även skicka en fil till dig med min test inbjudan

• september2008

ida halmstad - tack. mina morötter verkar ha tagit ut alla gelehjärtan som jag åt

helenaoandreas-vi ska nog ha en flakmoppe mellan kyrkan och lokalen (ligger typ 500 m mellan varandra) hemfärden blir nog i buss med dom gäster som vill åka med.

• september2008

om du vill låna en brosch så säg till.jag har några stycken. har även en skitrosa blomma i paljetter
    jag har troligen bilder på alla så logga in på msn om du vill se. eller kom kanske ligger på cd där hemma..... det finns i alla fall bilder.

Ida halmstad - samma gäller dig med. säg till om du är intresserad

fitforfight skrev 2008-02-11 23:04:11 följande:
    Jag har beslutat mig för att försöka fixa till klänningen som jag har sytt. Ska ta bort tyget som ligger över och sätta spets så som tärnklänningen är. sen ska jag ha rosa sidenband som böjar mellan bysten och går snett nedåd. På sidenbandet ska jag ha en snygg brosch (hur fan stavas det?) i mitten.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd