• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

av vilka då ? (Trög ) menar du till blommorna?

Pyron skrev 2008-01-26 15:38:29 följande:
    erika, vilken av de alla ska du ha?
  • fitforfight

Jag gjorde en kalender med mig i till tinny i julklapp för ett par år sedan och den va lite(mycket) lättklätt alla hans kompisar har fått se den och hans mamma och pappa!!!!!!

september2008 skrev 2008-01-26 17:07:21 följande:
    ida halmstad - om du bestämmer dig för sidenband och vill ha en brosch till så får du gärna låna av mig. Om du inte redan har egen. Jag har lite olika. Ulvatorp - kul idé med bilderna. En tanke som slog mig var bara att kommer inte din blivande att umgås med sina kompisar på morgonen??? Bara så att korten inte kommer i fel händer. Det är ju lätt att det ske Men om du bestämmer dig för att ta kort och vill ha hjälå så hjälper jag dig gärna. Fithforfight kan ju få redigera dom i så fall
  • Pyron

japp blommorna. ursäkta.

det var en massa olika på sidan som du visade, nyfiken som jag är så vill jag veta vilken av alla de fina.

• fitforfight

Jag ska inte beställa blommor utan lite tillbehör buketten ska jag göra själv ,men jag ska beställa lite bindningstråd ,nålar med "diamanter" sen ska jag ha corsagenålar och något mer som jag redan har glömt

Pyron skrev 2008-01-26 17:19:06 följande:
    japp blommorna. ursäkta.det var en massa olika på sidan som du visade, nyfiken som jag är så vill jag veta vilken av alla de fina.
  • Pyron

Aha.

Nu har jag kollat ringar på nätet.
    Och jag har nu fastnat för två. Men jag ska kolla i halmstad först, innan jag bestämmer mig.

• Pidis

Hej tjejer
    Nyss hemkommen från svarta örnshuset och en inspirerande dag
    Mycket provsmakning och vin

Har fixat en present till oss alla
    Ni får veta vad nästa helg.

• fitforfight

Åhh vad spännande !( nyfiken)

Ska vi ta och bestämma vad vi ska trycka i oss på lördag?

Pidis skrev 2008-01-27 16:32:49 följande:
    Hej tjejerNyss hemkommen från svarta örnshuset och en inspirerande dagMycket provsmakning och vinHar fixat en present till oss allaNi får veta vad nästa helg.
  • Ida Halmstad

Pidis- gud vilka fina öronhängen du lagt upp i ditt galleri, är det nått du ska ha på stora dagen ???

• september2008

vilken tid ska vi komma??

• Ida Halmstad

Hoppas er helg varit bra tjejer, skulle ju till örnhuset men ligger hemma och e sjuk så det blev inget. Hur va det ni som var där, fick ni några bra idéer ???
    Hur gör vi på lördag, ska vi va hos dig fitforfight ??? Har ju inte en aning om var du bor men jag förmodar att det e i Halmstad..??!!

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd