• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

Det vågar jag nog inte ta på mig,vill ju inte att du ska stå och gråta på din bröllopsdag över att tårtorna e fula

Pidis skrev 2008-01-29 14:11:47 följande:
    Ja men om man itne vill det.Känner att det är så mycket i alla fall i den vevan.Fitforfight: Vill du baka dem åt mig??
  • Wretenstam

Jädrans!!
    Sitter här och tvingar mig själv att komma fram till ett beslut gällande inbjudningarna...Nu måste jag bara bestämma mig!

• september2008

en sak som jag oxå behöver ta tag i

Ulvatorp skrev 2008-01-29 18:49:43 följande:
    Jädrans!!Sitter här och tvingar mig själv att komma fram till ett beslut gällande inbjudningarna...Nu måste jag bara bestämma mig!
  • Pidis

Ingen fara Jag var inte alvarlig.

Nej ska beställa istället.
    Enkelt och bra.

Vad kul det ska bli på lördag. Ser verkligen fram emot det.

fitforfight skrev 2008-01-29 14:27:20 följande:
    Det vågar jag nog inte ta på mig,vill ju inte att du ska stå och gråta på din bröllopsdag över att tårtorna e fula
  • Wretenstam

Varför måste det vara så jäklar svårt då!?!??
    Gaaaah!

september2008 skrev 2008-01-29 19:15:08 följande:
    en sak som jag oxå behöver ta tag i
  • september2008

för mycket vackert att välja mellan helt enkelt. för många val. det är som att sitta på en pizzeria där dom vanliga pizzorna är slut och man måste välja en annan sort och det finns en massa nya alternativ fin jämförelse Hi Hi Hi

Hade din blivande med sig brickor hem från jobbet idag? Andreas plockade på sig typ 30 st. Han är där nu och ska hämta dom samt flyga med helikoptern med hans bestman

Ulvatorp skrev 2008-01-29 20:35:29 följande:
    Varför måste det vara så jäklar svårt då!?!??Gaaaah!
  • fitforfight

Ska det vara en typisk bröllopstårta? annars har dom så man kan beställa på maxi och det är en massa sorter.
    vet du hu du vill att dom ska se ut?

Pidis skrev 2008-01-29 19:51:07 följande:
    Ingen fara Jag var inte alvarlig.Nej ska beställa istället.Enkelt och bra.Vad kul det ska bli på lördag. Ser verkligen fram emot det.
  • fitforfight

Pidis; dina fina öronhänge! är det med gul eller silver? så svårt att se.

• Wretenstam

Japp! Det ligger ett helt gäng brickor i köket... Alltid bra å ha.

Ja jag har hittat en layout jag gillar men blir inte klok på vad det är för papper och så...så jag får helt enkelt bara gå efter layouten och köra på det pappret jag gillar.
    Håller på i photoshop för att få till ett monogram som jag ska ha på ljusen, inbjudningarna, fest och matmeny etc inte det lättaste det heller...Börjar tappa humöret lite faktiskt, kanske dags att kolla lite närmre på kudden?

september2008 skrev 2008-01-29 20:40:28 följande:
    för mycket vackert att välja mellan helt enkelt. för många val. det är som att sitta på en pizzeria där dom vanliga pizzorna är slut och man måste välja en annan sort och det finns en massa nya alternativ fin jämförelse Hi Hi HiHade din blivande med sig brickor hem från jobbet idag? Andreas plockade på sig typ 30 st. Han är där nu och ska hämta dom samt flyga med helikoptern med hans bestman
  • september2008

nu har han kommit hem med brickorna. mest stora men perfekt att ha till bröllopet. eller ja just det ni ska ju få färdig mat. men det finns nog en säkert en användning för dom endå.

vad är det för layout på korten? kanske man kan ge något tips ska ni ha c&c eller l&c ?

Ulvatorp skrev 2008-01-29 21:56:14 följande:
    Japp! Det ligger ett helt gäng brickor i köket... Alltid bra å ha.Ja jag har hittat en layout jag gillar men blir inte klok på vad det är för papper och så...så jag får helt enkelt bara gå efter layouten och köra på det pappret jag gillar.Håller på i photoshop för att få till ett monogram som jag ska ha på ljusen, inbjudningarna, fest och matmeny etc inte det lättaste det heller...Börjar tappa humöret lite faktiskt, kanske dags att kolla lite närmre på kudden?
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd