Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
Måste kolla med honom när han kan tänka sig att åka hem till någon annan på kaffe återkommer med tid.
Måste kolla med honom när han kan tänka sig att åka hem till någon annan på kaffe återkommer med tid.
Testa det här tjejer! ahhh! ont i magen!! det va sjukt jobbigt.
Jag blir anfådd när jag går 10 meter ,men vårruset låter kul!
Knytis låter bra vi behöver minst 5 kladdkakor och lite pizza och några big mac VAR och kaffe förståss
cool!! inte så snygg ,men cool!
och dyyyyr!
Ja,dom sitter i en tråkig stuation. V och T kommer hit imorgon och leker och så ska vi baka muffins
Jag har inget bättre för mig om dagarna än att hänga här och i en annan tråd på FL, bröllopstråd givetvis
Det skulle ju vara att leka med sonen då ,men han e så självständig nu och springer omkring själv så nu e det lugn och skönt på dagarna.
Nu har jag oxå lagt min men han vaknar väl snart igen som vanligt
profile.myspace.com/index.cfm&friendID=74979271
Andreas huss spelar saxofon men jag vet inte vad han tar för slags uppdrag. Han bor i Malmö men är ifrån Halmstad (vän till min bror) har dock inget nr ,men det går ju att ordna.
Det blir till att jag bakar mina själv (tror jag) Jag beställde en massa dyra skke för att jag skulle baka mina tårtor själv och så höll jag på och bakade hela tiden för att öva och jag va nog ganske duktig men sen tröttnade jag på att baka tårtor i och med att vi gifter oss på midsommar så blir det enkla vanliga gräddtårtor med jordgubbar.
morgonen efter är det väl?? tror det i alla fall. Vad ska ni ge? jag skulle vilja ge en seacret box men min favvo fotograf finns i Malmö.
Ulvatorp : Var tränar du någonstans? Jag måste verkligen tona upp kroppen lite,speciellt armar och mage.