Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
Jädrans!!
Sitter här och tvingar mig själv att komma fram till ett beslut gällande inbjudningarna...Nu måste jag bara bestämma mig!
Jädrans!!
Sitter här och tvingar mig själv att komma fram till ett beslut gällande inbjudningarna...Nu måste jag bara bestämma mig!
Varför måste det vara så jäklar svårt då!?!??
Gaaaah!
Japp! Det ligger ett helt gäng brickor i köket... Alltid bra å ha.
Ja jag har hittat en layout jag gillar men blir inte klok på vad det är för papper och så...så jag får helt enkelt bara gå efter layouten och köra på det pappret jag gillar.
Håller på i photoshop för att få till ett monogram som jag ska ha på ljusen, inbjudningarna, fest och matmeny etc inte det lättaste det heller...Börjar tappa humöret lite faktiskt, kanske dags att kolla lite närmre på kudden?
c&c får det bli...det finns i Hofsans bildgalleri
nä inte ännu...tänkte åka in till panduro i morgon och checka lite papper och förhoppningsvis köpa ngt till en prov layout..
Japp! Du skriver ut på silkespapper, sen värmer du baksidan på en sked över ett ljus. Sen lägger du motivet på ljuset och drar lite försiktigt med den upphettade skeden över bilden så fastnar den i stearinet....fiffigt va!?
Idag var jag och september på Halmstad Hobby och kollade lite papper till inbjudningar etc. Det hela slutade med att jag köpte boken; "Den stora festen" (designa ditt eget bröllop) men det blev dock inga papper. Hade jag huvudbry innan ska vi inte snacka om vad jag har nu .
Tar med den på lördag om någon skulle vilja bläddra i den.
Ha ha...du också!?
Conny gick också hem tidigare, åkte och hämtade Casper så behövde jag inte dra upp lillen. Snacka om att jag blev snopen...
Vet inte vad som har hänt...
Men i morgon ska jag tydligen få en trerättersmiddag med vin och hela köret när ungarna lagt sig.
På lördag kommer svärmor hit och tar kidsen en stund för Conny har bokat in oss på bio. National Treasure 2 - ska bli härligt!!
Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna allt detta, känner mig som en liten prinsessa
Känner mig lite svajig just nu...känner mig stressad när det gäller bröllopsplanerna. Känns inte som jag kommer någon vart...Behöver en hink självförtroende boost och lite lugn och ro. Och VAR får en 2 barns mamma det ngnstans?
Den var jättefin, och i vitt och lila blir den nog ännu bättre.
Javisst är det billigt! Jag ska beställa min från milly även 3 tärnklänningar och två näbbklänningar och detta kommer att gå på under 5000 kr!!! Helt otroligt!
Blåser är ju bara förnamnet... Nyss hemkommen från lite träning, det var inte det lättaste att köra hem. Det blåste jäklar och snön yrde. Det blinkar här också så jag bara väntar på att strömmen ska gå...då blir det på med tjocka täcken till ungarna eller så får vi sova i samma säng allihop - känns dock inte så lockande.
Du vet om att milly kan göra mer än det som finns på deras sida?
Du skickar bara ett mejl eller en bild på en klänning så gör dom den. Så hittar du en klänning ngn annanstans så kan dom göra den, bara att dom kanske får ändra på någon liten detalj för att det inte ska vara plagiat.
Min klänning, näbbarnas och tärnornas har jag hittat på lilywedding men kommer att be milly sy dom eftersom dom har ett bra rykte och för att bla fitforfight beställt därifrån. Och hennes klänning är ljuvlig och hon är jättenöjd.