Inlägg från: soon 2 b mrs T |Visa alla inlägg
  • soon 2 b mrs T

Göteborgsbrudar 2008 del 2

hej hej =)

brukar kika in här hos er ibland - men är lite sämre på att skriv nått.

kollade ju med er för ca 1 månad sedan vart man kunde fixa make och hår och det löste sig jätte bra ( make me blidde det även för mig )

nu har jag kommit till ett nytt problem - nämligen naglarna.
    Ska ni göra förlägning? och vart i sådanafall?
    har några som jag har gått till innan, men ingen av dom har varit riktigt, riktigt bra då jag har lite för höga krav när det kommer till just naglarna.
    så nu tänke jag om ni har några tips på vilka ni brukar gå till eller vart ni ska gå.

• soon 2 b mrs T

tips från den härtråden som sa at make me var underbara att ha att göra med så jag gick bort och pratade med dom.

Eftersom jag tydligen är sent unte hela tiden lycades jag få en sista tid då allt är fullbokat inför ju och nyår.

dom har ett bröllopspaket som kostar 2400 då ingår konsultation, make up hår och dansundervisning. (bröllopsvals.)

Young nails - bara till att söka efter eller har dom någon hemsida tro? Har du alltid gått till samma manikyrist?

• soon 2 b mrs T

tack tack =)

vill även jag säga grattis till den nya bruden och vilken underbar dag ni verkar ha haft! och tackar för tipsen, jag suger åt mig dom jag med.

Jag pratade med både eva och hennes man angående dansen på make me. men den som ska göra mitt hår är louise ( tror det var så hon hette )
    Och det här med naglar är ju hopplöst för min del ser det ut som. Allt är i stort sett fullbokat redan, enda tiderna som finns kvar är 1 vecka innan självaste bröllopet - och det kommer ju hinna växa ut en del på den tiden.. Så ´det jag egentligen ville säga istället för att gnälla är att jag är tacksam om det möjligen finns någon mer med salongstips för jag kanske har missat att ringa nån salong *hoppas*

• soon 2 b mrs T

japp japp jag har kollat och tyvärr hade dom inga tider kvar då jag hade behövt en. Men tusen tack för hjälpen =)

Ni är så snälla och goa alla här inne!

Men jag har hittat en tjej som faktiskt hade tid, men det var inte lätt att hitta någon. nu återstår bara att se om jag kommer bli nöjd.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2