Inlägg från: enyaenya |Visa alla inlägg
  • enyaenya

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Girlfriend:

På Aschebergska Eken, får man välja vilket rum man vill? Vet du om ni kommer att få hela stället för dig själv?

• enyaenya

God morgon!!!

mrsD på tal om favoriter, om du har gmail kan du spara alla dina favoriter där, och har tillgång till dem varsomhelst bara du har tillgång till gmail.

En annan fråga om Aschebergska Eken, är de någon (de som ska ha fest där) tänkt hur man ordna en "scen" där? Jag bokade det gröna rummet, men undrar om man kan byta sal för man vill ha mer dansutrymme??

• enyaenya

lite mer info om min stora dag:
    5 juli, 2008
    Oscar Fredriks Kyrka
    Aschebergska Eken

:D

• enyaenya

hehe :) man kan installera en Google toolbar och där har man en av knapparna - bokmärken. Det finns funktion om man vill spara sidan som favorit eller om man vill importera favoritlistan från internetverktyg (explorer eller firefox). Förutsättning att använda toolbar är att man har gmail.

Lycka till med datorn :)

• enyaenya

Ok. jag har kikat lite på vad hyrglaset har. De hyr ut skivor där man sätts ihop, men känns väldigt ostadigt. Vi får se hur vi lösa detta. Kanske får man mer idéer på bröllopsmässan i Februari :D

Idag får jag ta det lugnt och mysa hemma (har fått träningsvärk i kroppen från gårdagens salsaaerobics) :P

• enyaenya

Mrs D, hoppas att det fixar sig för dig så småningom. Låt inte de sakerna i skolan förstört din första advent.

Jag är faktiskt väldigt nöjd med min söndag. Har bakat lussekatter och pepparkakor till fikan. Dessutom julpyntade vi hemma och så fort jag ser julstjärnan längtar jag bara till jul :)

• enyaenya

Amor: enligt svensk lag är muntligt avtal lika värd som skriftligt avtal. Men hur man kan bevisa detta att ni har ingått ett muntligt avtal kan vara en svår fråga. Tycker att du ska absolut ringa för att klargöra om priset fortfarande gäller, annars kan du ju ändå hinna hitta en ny fotograf.

Ja, jag ska också till bröllopsmässan :). Funderar på att boka biljetter på ticnet.se senare. Jag ska ta med min sambo (det blir ingen fråga om han vill eller inte!!!). Vi har fortfarande frågor om tranport, dekoration, blommor, musik m.m. kvar att tänka igenom.

Gällande färgtema: rosa och vit färg ska vi ha. Men jag bestämde det lite för sent, så min tärna har redan skaffat klänningen som är en annan färg. Men färgtema får vi anpassa till inbjudningskort och dekoration. :P

Kul att höra att det är fler än jag som gillar Oscar Fredriks kyrka :D Synd att jag inte kan hänga med på fika eller någon träff i och med att jag jobbar i Lund :(

• enyaenya

Hej alla tjejer..

Det känns att jag har missat en hel del bara att jag inte har loggat in under dagen :P

Ni får ha det så trevlig på SPA. Berätta gärna om ni är nöjda med stället :)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2