• Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Här samlas vi GBG brudar och pratar om allt mellan himmel och jord, både som rör bröllop och annat.

Nästa träff: 8/12

Brudarna:
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-26 13:27
    Brudarna:
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Fru Trul - 14 Feb, Goa Indien, Stora Holms Säteri
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell Fest - Aschbergska
    ~ Grund - 2 Aug, Grundsunds Kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest- Aschbergska Eken

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-12 22:11
    ~ Fru Trul - 14 Feb, Goa Indien, Stora Holms Säteri
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell Fest - Aschbergska
    ~ Julibrud 08- Naverstads Kyrka
    ~ Grund - 2 Aug, Grundsunds Kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest- Aschbergska Eken

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2
  • Astriden

Glömde berätta...!
    jag anmälde mej till en tävling på www.brollopsmassan.se
    och fick svar igår att jag vann! Haha så nu ska jag stylas på brölopsmässan på fredag
    Jäkligt pinsamt men tänket att det kunde vara en kul grej när jag anmälde mej.. hihi
    Så för er som vill vara moraliskt stöd nrä jag ska stylas inför publik får gärna komma 17 på fredag...!

• AyBee
    Astriden skrev 2008-02-04 07:20:25 följande:
    Glömde berätta...!jag anmälde mej till en tävling på www.brollopsmassan.seoch fick svar igår att jag vann! Haha så nu ska jag stylas på brölopsmässan på fredag Jäkligt pinsamt men tänket att det kunde vara en kul grej när jag anmälde mej.. hihiSå för er som vill vara moraliskt stöd nrä jag ska stylas inför publik får gärna komma 17 på fredag...!
    Vilken kul grej!!!! Grattis får man ju säga Kan tyvärr inte komma och titta hur fin du blir men jag håller tummarna och ska kolla på hemsidan om det kommer någon fin bild senare efter mässan.

Själv ska jag dit på lördag med mina systrar, då kommer min planering igång ordentligt. Längtar till lördag!!!
  • Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Kom ine in igår alls på BT detta börjar bli riktigt irriterande,
    jag var ju och provade min klänning i skövde i lördags och den satt så bra bara lite små justeringar så fick lämna den kvar och åker nästa gång och hämtar den!!!

HAde roligt i lördags tycker vi skall boka in oss att göra något den 8 Mars, vad säger ni tjejer om champagne eller choklad provning vi röstar.. Sedan att vi kanske kan göra något mer efteråt sedan middag och fest??

Vi får börja boka och så..

Astriden vad roligt att du vann, jag skall tyvärr bara gå på lördag eller det kanske är mindre folk på fredag får se med mamma. Roligt att klänningen är hemma nu!

Majsis vad fina de blev, fint att du skriver själv.

Idag skall jag gå in på facebook och anmäla mig!

• Grund

Godmorgon tjejer!

Tack Långserud, MrsdD, Stjärnis och Amor för i lördags. Superkul att träffa er och underbart att prata bröllop i flera timmar Tråkigt att ni andra blev sjuka

Båtmässan var precis som vanligt får jag nog säga. Gick ombord på några fina båtar och drömde en stund. Mamma och jag köpte varsin nalle med flytväst av sjöräddningssällskapet. De var så söta.

Åhh Astriden. Jag skrev ut ansökan till det där för jättelänge sedan men glömed likförbaskat att skicka in. Superkul satt du vann!!! Du kan ju verkligen få inspiration till din make up/uppsättning nu. För de ska väl fixa håret också väl?

Planerna för hippan gick väl inte så bra kan man säga. vi pratade om så mkt annat att vi nästan glömde bort den men choklad/vinprovning verkar alla eniga om att vilja. Jag tar väldigt gärna ngn behandling ngnstans också.

• Majsis2008

åh irreterande att inte komma in på BT....satt och skulle börja med min bordsplacering, sen mitt i allt gck d inte att komma in på sidan....man blir så trött...

• Majsis2008

åh e så irreterad på min vän....hon som gifte sig för 2 veckor sen. Hon är irreterad på mig för att jag skrev i hennes gästbok på familjelv, jag skrev grattis till bröllopet. Fick ett sms på kvällen, var efter jag skrivit detta och hon hade inte läst detta ännu, då skrev hon skriv nu inget om d för d vill jag göra själv. Då skrev jag att det var försent. Då skrev hon bara tack, jag kanske ville göra d själv....

men samtisigt så är hon jäääääävligt snabb själv med att skriva grattis till alla som jag känner, hon med då, när dom fått barn, kan man inte tänka då med att dom kanske själva vill skriva att dom blivit föräldrar innan nån annan gör d, tycker hon är jättelöjlig som är sur för nåt som hon själv gör....

• AyBee

Jag kom inte in på BT igår heller...IRRITERANDE!!!

• AyBee

Majsis - vilken historia!!! Det låter som om hon biter sig sjävl i svansen...

• mrsD

Godmorgon på er!

Kom inte heller in på hela kvällen igår.. dumma bt!

E ju så fint väder idag! en minusgrad o sol!
    Ska ut o gå me en kompis o vovven nu, härligt!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2