• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Jag hoppas verkligen ni tar med alla era inbjudningar och festprogram den 2/2. Jag är väldigt nyfiken på hur de ser ut

• Grund

Astriden: Tänk vad mysigt att du har planerat din vigsel, lite overkligt eller? Det kommer nog jag tycka. M2b försökte få tag på prästen igår men utan resultat, han får försöka igen idag

Jag tycker absolut du ska ringa vårdcentralen. Testa å ring sjukvårdsupplysningen och hör vad de säger också.

• Grund

Det är så konstigt. När jag sitter på jobbet vill jag bara hem och sy och pyssla men när jag väl kommer hem blir ingenting gjort... Men i helgen. Antingen sy tärnklänning eller göra inbjudningskort. Det är nog bäst att göra korten så att de blir klara någon gång.

å snart är det bröllopsmässa Hoppas de har mycket fina blommor där för det behöver jag ha inspiraton till.

• Grund

Godmiddag brudar!

Ja det är där bröllopsprogrammet var en flopp. Läste precis vad folk skrivit i "bröllopsbonanza-tråden" och alla verkar ha samma uppfattning. Det hade ju varit mycket bättre med handfasta råd och tips än att få reda på hur många gånger tjejen varit förlovad eller se en flygvärdinna strutta runt i underkläder. Man kan ju undra om producenterna själva planerat ett bröllop någon gång...

Hur mår du idag Astriden? skönt att se att du varit inne och skrivit iaf.

MrsD: kan bara säga att du får kämpa på! Det kommer kännas bra när du är klar.

Ja, vi kör väl hos mig den 2/2.

• Grund

Givetvis kommerjag dock fortsätta kolla på bröllopsprogrammet. Det kanske blir bättre och man riskerar ju att missa något annars Synd att det var 30 minuter också.

• Grund

Godmorgon!

Så var det fredag igen. Ikväll tror jag det blir en kort AW på Excet verkar det som, huu det var länge sen jag var där.

Imorgon har vi bokat in att besöka m2b´s jobb och låna skärmaskinen så att vi kan börja fila på inbjudningskorten. Det ska bli roligt.

Bra tränat igår Majsis!!

Hur mår du nu Astriden?

• Grund

Skrev först 2 långa inlägg och datorn stängde av sig. Fasen också. Så nu blir det ej så långt...

Jag har skurit till inbjudningskorten idag. Känns super att ha det klart. Även fått hämtat ett paket på posten och monterat bindningarna på skidorna så det har blivit riktigt mycket gjort idag

• Grund

Malinlars: Häftigt att ha dem postade, jag längtar tills vi skickar våra också.

Skönt att du mår bättre Astriden!

Grattis till priset Amor! Roligt när man får uppskattning och jag tycker det verkar vara ett bra jobb du har där man får sådan härlig uppmuntran. Grattis igen!

Nu ska jag fila på texten till inbjudningskorten

PS. Let´s dance lär väl bli bättre men jag tyckte det var kul att Tony Rikardsson var så bra. Danny borde definitivt fått fler poäng. Även om jag inte är ngt stort fan så kan ju killen faktiskt dansa. Uffe lär väl bli årets Peppe/Lasse Barndeby. Synd att han gått ner så mkt i vikt. Han verkar inte vara lika glad och rolig längre tyvärr.

• Grund

Godmorgon tjejer!

eller ja, halvbra morgon för min del. Pappa ringde igår å sa att morfar fått åka till sjukhuset och har precis talat med mamma och han hade tydligen brutit lårbenet. Såååå tråkigt!!

Ang. naglar... jag gjorde ju naglarna i Abu Dhabi och nu när jag kommer hem berättar en kollega att hans fru jobbat med naglar i 12 år så i söndags var jag hemma hos dem och bättrade på dem. Hon kanske inte kunde hjälpa mig varje månad fram till bröllopet så jag tar gärna emot tips

Idag ska jag till sömmerskan, alltid roligt att få ännu ett tillfälle att ha på sig klänningen en liten stund.

• Grund

Majsis: den var jättefin, enkel och elegant.

Astriden och Amor: Ja, man får väl göra som ni och be om önskemål på låtar. Ni får gärna dela med er när ni får ihop en bra lista

Bra jobbat Amor! mna mår så bra efteråt. Nästan som när man tränat

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2