Göteborgsbrudar 2008 del 2
BT-Hippan Yeay
8 Mars
Mysig lunch/brunch
Spa/bubbelbad eller liknande
Provning Choklad/Champagne
Middag & party hemma hos Amor
Astriden - Nina
Grund - Maria
Barba
Mrs D - Ida
BT-Hippan Yeay
8 Mars
Mysig lunch/brunch
Spa/bubbelbad eller liknande
Provning Choklad/Champagne
Middag & party hemma hos Amor
Astriden - Nina
Grund - Maria
Barba
Mrs D - Ida
Långserud - tänkte ni hyra i värmland då eller här i gbg?
Här finns d ju.. men värmland kanske e svårare=/
Men som Stjärn säger, kolla me catering!
Kommer heller aldrig in på kvällarna längre, väldigt irriterande..
Grattis Cristal, hoppas bytet går igenom!
a just d, slöjan kom igår!
Jättefin, va tvungen o prova den direkt *s* men d kändes väldigt konstigt o se sig själv me slöja..!
ojoj va ni skriver!
vi ska oxå åka t tyskland o inhandla d drickbara.. men vi ska ha fri bar o tänkte väl ha typ 3 drinkar som folk kan välja på, o så vin o öl såklart.
Tror inte att d kommer gå åt så jättemycket efter maten, men d beror kanske på vilka gästerna e *s*
finns jättebra beräkningar på hur mycke d går åt, om man söker här på bt!
Vickning ja.. jo men d ska vi nog ha, men blir ngt enkelt typ korv me bröd..
Cristal - ja, d finns flera trådar om dem.. både bra o dåliga.. personligen skulle jag vilja varna lite.. de beställer från kina o d kan bli problem om man inte är nöjd..
Ska man beställa från kina kan jag rekomendera lillsessan ist. Jag o Majsis har beställt via henne o e supernöjda.
Det blir lite mer pengar, men oj vilken service! du kan dessutom designa klänningen själv, eller hitta en bild.
Gomorron Gomorron!
kom inte in på bt på hela kvällen igår.. men såg i en tråd att Patrik skrev att de skule byta all utrustning till slutet av feb, och flytta bt t samma plattform som familjeliv.. så då blir d väl ordning på d får man hoppas..
E lite gräsänkling ikväll, sambon ska sova eftersom han ska jobba inatt.. tänkte tillbringa kvällen me o se på film.. =)
Ne Amor - killar inser inte hur mycke sånt där kostar o att d e viktigt! de behöver ABSOLUT inte veta om sånt..
Långserud - vi ska ha liveband, de tar 4500 för en hel kväll (till 01.00) de hade en jättebra hemsida me bilder, alla gig de har gjort o videor samt inspelningar på deras låtar. de hade oxå en lista på alla de låtar de kunde spela. De har me sig allt ljud o ljus osv..
www.artistbanken.se hittade jag dem på.
Vi ska ha mendelsson in o så brudmarsch från Husa-Dala (eller nåt sånt) som ut.. finns på kyrkomusik.se
31 maj - LAJW heter dem, de har en hemsida lajw.se
De är uppbokade mycke i sommar, vi haffade sista lediga helgen i juli=)
Godmorgon!
Stjärn - inga problem! kul att d fattades just 16 st *s* spännande o ha alla inbjudningar ute!!
Ska snart iväg på match o sen ska jag göra smörgåstårta som vi kan äta till Melodifestivalen ikväll! kanske vi ser några av er på tvn? Håller utkik iaf!
Långserud - styra upp en fika e väl inga problem? =)