Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Ja välkommen julibruden...här pratar vi om allt och inget om bröllop...

• Majsis2008

God morgon tjejer. Alla som sett min klänning, ja ajg har visat den redan för vissa för jag e inte så noga med det. Och alla säger att den är jättefin. Och jag rä så stolt över min klänning.

Imorrn kommer inbjudningarna, sen blir det träning igen, tror jag, är så förkyld så vet inte om man ska vänta tills torsdan och börja. Ska börja med en bantarsoppa, gjord på bara grönsaker imorrn, med den går man ner minst 3 kg på en vecka, och kan äta hur mycket osm helst av den plus massor av frukt och vatten. För nu är jag trött på magen och höfterna....

Haft en bra helg annars tjejer? Var på mydog igår, åh vad mycket fina hundar det finns. Längtar tills den dagen man får ta hem en liten bebis vovve....och idag händer nog inte så mycket, ska nog spåna lite på festprogrammen, göra en kladd i bröllopsblocket...

kram

• Majsis2008

tur man fick sno en liten mall av en tjej här på BT...masa miranda nallar som jag gicllar. Är bara och skriva om i våra namn och våra gäster....man får fuska lite när man vill ha det lätt för sig hihi....

• Majsis2008

ja, d e nog kul och gå på my dog om man själv ställer ut, men gud vad långtråkigt, e nog rätt mycket väntande...

• Majsis2008

Nu har jag suttit med fest häftet, blir ju bara mer och mer sidor, får se om man kan få ihop någon som när ordning i det sen när man skriver ut första på test, blir och köpa papper och färgpatroner sen när allt ska ut....

• Majsis2008

Hmm känner mig lite efter när ni redan kollat på ringar, men samtidigt så ska jag bara ha en helt vanlig slät ring, med gravering av hans namn på utsidan av ringen denna gången, det tycker jag är fint och nte så jättevanligt vad jag vet....

usch vad pilligt det är med festprogram...man får ju kolla sen hur d blir, svårt och göra så man får alla sidor rätt och så...men d kommer lösa sig hoppas jag...

• Majsis2008

Vi ska ha lite info om gästerna, så kanske d blir lite mer prat och så lite...men ska skriva ut och se hur det blir och se vad man kan ta bort och inte typ....men jag ska nog få ihop nåt...

• Majsis2008

nu när alla helger är över så är d dags och ta tag i den nyttiga delen. Jag ska ner minst 5-10 kg innan bröllopet...vill må bättre nu. Ska köra en sopa jag fått av en kompis gjord på bara grönsaker som man äter i 1-4 veckor, sen blir d mindre portioner mat och mycket mera träning, när man vill träna så självklart blir man förkyld!!!!

• Majsis2008

oj, d märks vem som ska gifta sig först av oss hehe

• Majsis2008

hmm kanske blir nåt sånt vi gör med....att m2b och bestmanen tar bilen eller om nån förälder kör in dom med utsmyckade bilen....så får jag och tärnan ta taxi in till stan till frissan...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2