Inlägg från: malinlars |Visa alla inlägg
  • malinlars

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Amor: Ring!! Det hon har sagt innan gäller, det måste det ju göra. Kan inte tänka mig annat än att även muntliga avtal är gällande! Har du dessutom någon som kan intyga vad hon sagt till dej vid det tillfället så är det ju ännu bättre! Sånt gillar jag inte. Brukar gå in på konsumentverkets hemsida för att gardera mig innan jag ringer ett företag för att verkligen ha ryggen fri å veta vad jag snackar om

mrsD: Förstår precis vad du menar.. det är tröstlöst! Gör ju mitt examensarbete nu å det är ett himla velande om allt möjligt! Hoppas att det löser sig för er å för Dig!

Majsis: Skall också på mässan.. vet inte om sambon skall med eller omjag tar min ev tärna... men jag går iaf

Nu skall jag läsa en avhandling.. super kul Hahahaha

• malinlars

Jaha.. idag har inte varit min dag alls.. hahaha.. Den började bra med att jag hade bilen å skulle med min vän göra intervju till vårt arbete.. när jag sedan vid 12:30 tiden skulle åka från Majorna till Trollhättan för min första anställningsintervju på en skola, backar jag ner i en Grop och kommer inte UPP!! Fick ringa bärgare, naturligtvis en ung söt kille.. Gaaaa.. han bara skratta när han såg mig med bilen "gropen" var ungefär lika stor som en stor krater... (Men jag säger grop när jag berättar, hahah) Men upp kom bilen iaf,
    Herre gud..
    Sen ringen de från VC att jag har blodbrist... folat o järnbrist.. typiskt typiskt.. blir man en piller kanppare då.. Hahha.. måste få skratta.. lite komiskt tycker jag.

Majsis: mycket folk på Ullared.. kan tänka mig det. Vi brukar pka ner så vi är nere när det öppnar. åka hem när alla kommer. Men det kanske är smart att åka ner senare??!

Grund: Jag kan tyvärr inte heller på fredag.. synd. Det är svårt att få ihop det! Jag tycker att det är suveränt att du bjuder in oss Alla till ditt hem! Du med Astirden! Jag tycker det är tråkigt att jag inte kan komma med!

MÅste nog ta å ringa sömmerskan snart, min nyfikenhet börjar att ta över!!

• malinlars

Ni är för gulliga.. skönt att prata av sig lite.. Tur att jag är en positiv person, gräver inte ner mig direkt.. Hahah.. SNart bonde söker fru.. hihi..
  • malinlars

barba: Lycka till imorgon!! Kommer gå fin fint! Håller alla mina tummar!!

• malinlars

Grund: nu kan jag på fredag! Min kompis jag skulle ut å ta ngra öl med kunnde inte imorgon.. så om ni ändrar dag är jag definitivt på!

Astriden: Ställer upp om det behövs, för ev så skall vi åka till söderköping den helgen..min svärmor fyller år.. men om det krisar sig så kan du ju alltid höra av dig å höra om vi åker el inte. Serverat en hel del å har ju en bakgrund i restaurang branchen så någon nyttan kanske jag kan komma med isf

• malinlars

mrsD: härligt.. sånt är ju alltid kul att få höra!

• malinlars

blir en lugn fredag för min del... skall ligga i mysbyxor å heja på Marie ikväll, med lite chips.. mumma..
    imorgon däremot skall jag till vår handledare å ha handledningsmöte!! Gaaaa.... men på kvällen skall jag på en årlig glöggfest med massa folk å "kuliga" tävlingar å annat roligt..

nu skall jag träna.. sen HEM!!!

• malinlars

förbannat djävla trött.... orkar inte mer snart... det här examensarbetet förstör både jul & nyår.. en ända röra.... Blä blä blä..

Behövde bara skriva av mig lite.. kasnke ngn som tycker synd om mig..

• malinlars

Vad gulliga ni är!! Man känner sig helt överkörd i huvudet och vet varken ut eller in.. Men känns bättre nu.. Har nämligen fått jobb!! 100% HK jobb i Uddevalla! Hur gött som helst..

• malinlars

Grattis Stenis! Va roligt!

Majsis å MrsD: Va tråkigt med era klänningar, att de dröjer så, men de hinner ju komma innan bröllopet!

Barba: Får nästan ta oss till Kungälv, vi brukar åka dit å fika.. Kul att börja jobba kan jag tänka mig.. Jag längatr tills jag skall börja jobba, 7/1..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2