Inlägg från: carinokenneth |Visa alla inlägg
  • carinokenneth

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Jag har facebook : carin ericsson heter jag där...ni känner igen ilden...samma bild på båda ställena =)

• carinokenneth

Gomorron!

Kom inte heller in på hela kvällen igår...

Imorgon ska vi ev gå och kolla på nya ringar, ska bli så kul =P

Vill också gå på mässan, men ingen som kan så det blir la att sitta hemma och kolla film...

Ha det jätteskoj ikväll alla ni som ska dit! =)

• carinokenneth

stjärngudinnan 5 juli 2008: nä vi har inte kollat ännu...han vill inte eller orkar inte...datorn är viktigare idag...trött på alla j*la onlinespel o dataspel....

Ojsan sorry =) inte mening o klaga...men vad ska man göra...vi får se när det blir av att kolla ringar...

• carinokenneth

mmm :) försökte nyss...omöjligt...så nu skiter jag i han ett tag...när han vill/ska göra nått så följer inte jag med eller hjälper honom =P...

• carinokenneth

Hade jag gärna gjort =), tyvärr känner jag inga här typ...

Ska du/ni själva hitta på? =)
    Trevlig helg!

• carinokenneth

Hej igen!

Vi åkte ner förut...vi har hittat dom vi ska ha...tyvärr fick jag inte av mig ringen så vi ska ner igen på måndag och beställa dom...bild kommer när jag fått dom =P

stjärngudinnan 5 juli 2008 skrev 2008-02-09 10:22:18 följande:

C&K: Har ni hittat ngr ringar?
  • carinokenneth

Hej!

Ja vi flyttade hit i oktober från småland. Har bott här innan hos mina sysslingar och sedan med min m2b.

Ja han slet sig från datorn sedan =)
    Vi var o kollade på nya förlovningsringar då dom vi har nu inte passar med ngn vigselring.
    Kunde tyvärr inte beställa ngn då jag hade svullnat upp o inte kunde få av mig min ring =P.
    Vi ska ner imorgon och beställa, ska även be dom göra den större så jag fortf kan få av ringen om jag blir varm....har den hellre lite större när jag är "normalvarm" än att den ska sitta åt som den jag har nu gör...=)
    Så nu är jag utan ring, hon i butiken sa åt mig att ta av den o låta bli att ta på mig den tills vi mätt =D

stenbruden skrev 2008-02-11 11:49:34 följande:
    Hann logga ut i lördags... Va synd att du inte känner så många här. Har du flyttat hit? Hoppas han set sig från datorn sen!!!Vi var och åt på kock o vin och hade en helkväll på stan, jag o m2b. Hur kul som helst. OTROLIGT god mat!!! Sen dansade vi av oss allt på deep.Vad blev det för dig? Hittade ni på något kul? Hoppas det!
  • carinokenneth

Fika Onsdagen den 20 Februari:
    Amor - Veronica
    Astriden - Nina
    Grund - Maria
    Malinlars - Malin
    Långserud- Catrin
    Carinokenneth - Carin

Vart ska vi vara? =)
    Såg att ngn mer frågat =)

• carinokenneth

Vart ligger dessa?

Inte en aning vad nått ligger här typ =)

Kanska nån mer än jag som bor ute på hisingen så man kan ta sällskap? =)

• carinokenneth

Ja det var skoj...hittade jättefina och inte så dyra...=P

stenbruden skrev 2008-02-11 13:46:41 följande:
    Va bra carin!! Kul att ni kom iväg och tittade på ringar!!
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2