• AyBee

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Har du bild på inbjudningarna, Majsis?

Förresten - visst ni direkt vad för färgtema ni ska ha???
    Vi faovrit färg är liksom svart och det passar sig ju inte riktigt. Vad ska ni ha för färger?

• AyBee

Hahahaha aj då, min m2b är inbiten Djurgårdare och ljusblått/mörkblått vägrar jag

• AyBee
    Timaa skrev 2008-01-30 13:26:21 följande:
    Hej alla GBG brudar, kan ni hjälpa mig kanske letar som en galning efter en fin lokal att ha bröllop i, vill kunna fixa med mat och dryck sj. Var och tittade på La Cuvée igår, den var jätte fin tycker jag men helt fullbokad i Augusti då vi hade tänkt ha festen, dom hade inte en tid förrän 20sept och jag tycker det var för sent.Någon som kan tipsa mig på en lokal som är fin i samma prisklass dvs. 5000 eller mindre. Snälla snälla ja blir galen snart av allt letande.Kram på er
    Något önskemål om stadsdel??
  • AyBee

Majsis har bilder på sin sida tror jag, annars så finns det på deras hemsida.

• AyBee
    Timaa skrev 2008-01-30 13:41:23 följande:
    vad har dom för hemsida adress om det var mig du menade?Tack på förhand
    Hittar den inte just nu....weird! Men gå in på Majsis2008s sida för hennes foton är minst lika bra som hemsidan.
  • AyBee

31 maj 2008 skrev 2008-01-30 22:41:04 följande:

Det var jag som fick mailet, men du menade nog mig också. Lite förvirrande med alla Malin här Har suttit och sökt på Artistbanken idag, och ska ringa "ditt" band imorgon. Hur många vad de och vad spelade de för typ av musik? Ni andra som har liveband - vad betalar ni för det?
    Vi har en kompis som spelar i ett Swingband som har lovat att ställa upp. Han pratade om att de kommer ta ca 4000-5000:- i gage. Sen vill min m2b ha ett rockband också medans jag tycker att det är lite väl mkt med 2 liveband. Diskutionerna fortgår...
  • AyBee

Ang håret. Jag blev påhoppad av en kollega idag som skrek över hela matsalen: "AyBee - gå och klipp dig, du ser för djävlig hur i håret. Varför ska du spara till bröllopet när du passar mkt bättre i kort ändå, det är ju inte du..."osv.
    Blev lite ledsen - visst jag gillar inte heller att ha halvlångt, men vad gör man inte. Slöjan måste ju fästas i något.

• AyBee
    Astriden skrev 2008-02-04 07:20:25 följande:
    Glömde berätta...!jag anmälde mej till en tävling på www.brollopsmassan.seoch fick svar igår att jag vann! Haha så nu ska jag stylas på brölopsmässan på fredag Jäkligt pinsamt men tänket att det kunde vara en kul grej när jag anmälde mej.. hihiSå för er som vill vara moraliskt stöd nrä jag ska stylas inför publik får gärna komma 17 på fredag...!
    Vilken kul grej!!!! Grattis får man ju säga Kan tyvärr inte komma och titta hur fin du blir men jag håller tummarna och ska kolla på hemsidan om det kommer någon fin bild senare efter mässan.

Själv ska jag dit på lördag med mina systrar, då kommer min planering igång ordentligt. Längtar till lördag!!!
  • AyBee

Jag kom inte in på BT igår heller...IRRITERANDE!!!

• AyBee

Majsis - vilken historia!!! Det låter som om hon biter sig sjävl i svansen...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2