Göteborgsbrudar 2008 del 2
gjorde dem på gildaskolan 210:-
gjorde dem på gildaskolan 210:-
God morgon!
Låter som hen härlig dag mrsD kul att hålla kurs!!
Skönt att du kom igång med planeringen igen.
Amor, haha låter nästan exakt som våra planer på resa
vi vill till italien några dagar på miniresa & sen Malaysia senare. Håller på att läsa på om när man skall åka beroende på sida & monsun nu... Varför väljer ni jan & vart skall ni åka??
Hej tjejer..
känner mej lite låg då jag just fått ett väldigt trist mail från en moster till mej...
Hon har tre barn (kusiner till mej) här i Göteborg,
de är lite speciella & jag har valt att inte bjuda dem då de sagt rakt ut att de inte vill ha någon kontakt med "släkten"
Jag har ändå bjudit dem på fester & middagar men aldrig ens fått ett nej,tack.
Så efter mycket om & men så valde jag att inte bjuda dem..
Nu har mamman, min moster fått reda på detta & skrivit ett långt & argt mail där hon i princip skäller ut mej för detta.
tråkigt & trist att känna sig kass fast att det inte jag som valt bort dem. De tycker inte om menj & vill inte ha kontakt.
Du har helt rätt!!
31 maj 2008 skrev 2008-01-18 09:59:26 följande:
*suck*
katastrofen fortsätter då min sjukt fega moster (52 år!!) fortsätter som en fjortis...
Jag ringde flera gånger utan svar så skrev på msn, jag vill prata med dej. ring när du har tid.
Då helt plötsligt hade hon tid & satte igång värsta diskutionen på msn!!?? Jättejobbigt det här tycker jag.
Stenis,
jag har oxå fått det medelandet.. tydligten nått spam som de inte lyckats bromsa... men det skall va åtgärdat nu.
Ja hon beter sig som en barnunge & det gör mej ledsen.
Men ska försöka släppa det!
jättebra mrsD
ajdå majsis...
pendlar upp & ner hela tiden tycker jag..
en dagen så är allt bara socker sött & rosen rött, andra dagen så är jag så stressad för att tredje bara vara deppad & tycka att det är jobbigt Jag har svårt att hitta balans i hela bröllopsbalunsen.
Vi får stötta varndra i allt detta!
God morgon brudar!
Hoppas att i haft en skön helg.
Jag har tatt det lugn & försökt samla kraft då jag känt mej lite trött & sliten de sista.
Gjorde en väldigt smarrig 80-tals rätt i lördags Fiskfondue, jätte smarrigt!
Välkommen CRISTAL
Låter som du är riktigt på G Amor, skönt med lite energi!
Åh, vi lämnade kvar ringen på Hedens för att jag tycker den ligger säkrare i deras kassaspåp än hemma hos oss..
men sen vi köpt den tänker jag på den hela tiden! hahaha
Ska spana in de banden jag med!
Pris? Storlek?
Ska dubbelkolla så att M inte åker ner denna vecka tack!