• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Godmorgon på Er.

Igår gjorde jag klart de 12 första inbjudningskorten så nu kan ni få se dem på lördag.

Jag måste dock ha tag i kuvert. Vinröda hade jag tänkt och det finns ju överallt men alla är 16,5x16,5 cm och koretn är 15x15 så är rädd att det kanske blir för stort. Någon som vet om MAP eller Matton har? Arkivet, Akademibokhandeln, Wettergrens, Inex, Panduro har inte iaf.

• Grund

Då kan du få massa ideér av oss Aybee!

• Grund

Jag har inte skilda föräldrar och jag har egentligen ingen aning men jag såg en gång hur man skulle sitta vid borden och "nya" föräldrar ska inte sitta med vid honnörsbordet. Men det är väl upp till var och en tycker jag. Vissa kanske har vuxit upp med fyra föräldrar medan vissa fått en "extra" förälder på senare tid.

• Grund

Klart du får fru magnusson. Välkommen till världens bästa tråd!

• Grund

Fru M: när hur och var blir bröllopet och hur går det med planerna?

• Grund

Oj Aybee,

Vi ska gifta oss i augusti och ska snart skicka ut våra. jag vill det eftersom det är semestertider och då bokar ju alla upp sig tidigt. Vi kommer ha osa två månader innan så det blir lite skillnad mot er

• Grund

Uppdrag lördag: Ta med inbjudningskort, festprogram, foto på klänningar, slöjor, blommor, ringar etc som ni bestämt att ha och givetvis allt annat kul som vi nyfikna vill se och vi brudar stolt visar upp
    Bröllopstidningar behöver ni ej ta med, jag har det mesta

Var det ngn som behövde vägbeskrivning?

• Grund

Jag sitter och klurar på om vi ska efterrättsprovning på lördag. Vad tror ni om det?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2