• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Men Majsis, vi vill att du kan

• Grund

Långserud: Nä, jag ska inte göra massa efterrätter. Tänkte göra en som jag fastnat för och funderar på att be dem göra till vårt bröllop så den vill jag testa på er men sen gör jag det jag hinner med och orkar. (måste hinna städa också )

• Grund

Välkommen Carinokenneth till världens bästa tråd.
    Berätta vad ni planerat!!!

• Grund

Godmorgon tjejer!

Tack Långserud, MrsdD, Stjärnis och Amor för i lördags. Superkul att träffa er och underbart att prata bröllop i flera timmar Tråkigt att ni andra blev sjuka

Båtmässan var precis som vanligt får jag nog säga. Gick ombord på några fina båtar och drömde en stund. Mamma och jag köpte varsin nalle med flytväst av sjöräddningssällskapet. De var så söta.

Åhh Astriden. Jag skrev ut ansökan till det där för jättelänge sedan men glömed likförbaskat att skicka in. Superkul satt du vann!!! Du kan ju verkligen få inspiration till din make up/uppsättning nu. För de ska väl fixa håret också väl?

Planerna för hippan gick väl inte så bra kan man säga. vi pratade om så mkt annat att vi nästan glömde bort den men choklad/vinprovning verkar alla eniga om att vilja. Jag tar väldigt gärna ngn behandling ngnstans också.

• Grund

Good morning.

Ni har skrivit en massa kul ju sen igår. Kom inte in på eftermiddagen och sen hann jag inte.

Jag röstar för Astridens hippa-förslag. Jag tycker laserdome är kul men har gjort det några gånger å man blir så jäkla svettig.
    Jätteroligt om vi kan vara hos dig Amor.

Idag ska min Abu-Dhabi-vän göra ett nytt försök med min ring. Hoppas verkligen att de fattar hur jag vill ha den nu. Astriden: Jag hittade källan till bilden som du skickade. Den var ju med i Bröllopsmagasinet för ett tag sen så jag råkade bara få se den

Jag funderar på att komma på fredag så att jag får se hur du blir. hade egentligen tänkt lördag men det spelar mig ingen roll. Ska på melodifestivalen på lördag också

• Grund

Hej Nilsa!

Tyvärr ingen i denna tråden men jag känner till prästerna lite. Jag skulle även kunna ta reda på kantor kanske. min kusin brukar nämligen sjunga i den kyrkan.

• Grund

tacos perfekt!

Ja, det ska bli kul att se dig Astriden. Detsamma får jag säga ang min m2b

Kul att du ska på melodifestivalen också!!!!

• Grund

BT-Hippan Yeay
    8 Mars
    Mysig lunch/brunch
    Spa/bubbelbad eller liknande
    Provning Choklad/Champagne
    Middag & party hemma hos Amor

Astriden - Nina
    Grund - Maria

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2