Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

godmorgon....nej jag är inte morgontrött...för en gång skull e jag uppe föra m2b som alltid är uppe halv åtta...så hoppas han kan få sova ut idag...
    jag får ta och bege mig till panduro nästa vecka för mina kort kommer ju inte, står bara levereras senare....förstår nada...har mailat dom men inget svar...

usch jag vill verkligen ha vår nu, rä så trött på detta vädret...hoppas d kommer börja bli bättre i och med astridens bröllop....
    hur har ni som inte har serveringspersonal löst d? jag känner nämligen inte för att mina föräldrar och så ska behöva plocka bort allt och så....hmm hur ska man lösa d?

• Majsis2008

Ja, jag ska göra detta...och får jag dom genom posten sen så skickar jag tillbaka dom....

• Majsis2008

tjejer, ska ni bjuda på nåt innan eller efter på era jobb/skolor? Jag funderar på att bjuda på tårta efter att vi gift oss.

• Majsis2008

astriden: det är ju erat bröllop och ni som väljer vilka ni vill bjuda...

• Majsis2008

Hej....jävla panduro. Så satans dåliga på att ge svar varför jag inte fått mina kort. Suck. Jag känner jag måste stressa sen för att få ut dom, fast texten är ju skriven redan på datan....

• Majsis2008

hej tjejer hoppas ni har d bra....själv så e man lite slö och lite nere...men d e så d e...
    morr vad jag vill komma igång ordentligt...känns som dagarna går jättelångsamt, fast dom går snabbt...

• Majsis2008

ja, e väl d gråa och trista som gör d med...

• Majsis2008

hej tjejer....seg idag....
    känns som jag inte kan göra nåt med bröllopet, men nu har jag bestämt att jag inte ska bjuda två av mina kusiner, jag träffar aldrig dom ändå....och det känns fel och bjuda dom då.

Men nu har min m2b syster, som även ska göra buketten, fått i uppdrag och texta åt mig, för hon kan skriva jättefint så hon får texta placeringskorten. har hon nåt och göra under sparkarna, fick nämligen reda på att dom ska ha barn i augusti i lördags, kuligt....

• Majsis2008

godmorgon tjejer....

ja, d e tråkigt att d alltid händer nåt i Göteborg.

Jag vill oxå hitta skor, men jag vill ha ett par lite lägre, efterosm m2b e kortare än mig. Har även funderat på stövlar, men samtidigt kan d vara varmt när vi gifter oss så jag vet inte...

ja, mrsD vart har du hittat hjärtarna? ska köpa frimärken nu på fredag, har mailat panduro nu igen, denna gången mer aggressivt, för jag vill veta om jag kan gå köpa d i affären istället eller om d kommer genom posten....blir så trött!!!!

• Majsis2008

aha...ja man får väl kolla, men d går ju likabra med vanliga....
    nu har jag fått beställa om igen, då dom korten jag beställt kommer först v 7...så nu har jag ändrat igen, får se om d blir som jag tänkt...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2