• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

å nummer 100

• Grund

Hihi som det kan gå...

God morgon tjejer!

Äntligen fredag. Ikväll väntas julfest med mitt nya jobb och har därför haft en halvkass morgon när jag sprang runt i lägenheten för att hitta alla grejer jag behöver ha med mig inför den (smink, plattång, kläder etc etc) och som vanligt kunde jag inte bestämma mig/ hitta mina grejer...suck på mig!

Men men, det är ju fredag med fredagsfika och datorerna verkar funka som de ska så nu är det bara att börja göra om allt jobb som förlorades när skiten kraschade...förhoppningsvis har det mesta räddats. Vi får se

• Grund

Ja, precis så är det Astriden. varför kan man inte lära sig packa på kvällen???

MrsD, vad är det för fel på voffsingen? Usch det är det värsta som finns när djur är sjuka.

• Grund

Det är bra. Vår vovve levde på ris och frickadeller (hur det nu stavas). Hon var ständigt kass i magen stackarn.

• Grund

Jag visste inte att vovven haft ledproblem. Vad är det för ras?

• Grund

hmm coolt Astriden... 6 st sexor, du är nog extra 6:ig idag

• Grund

Neeeeeejjjjj!!!

Tycker så synd om henne. Usch nu blev jag alldeles ledsen. Stackars lilla unge

• Grund

Annars sägs det ju att blandraser är friskare än renrasiga vovvar. Hon är ju inte gammal heller. Stackarn. Dumma sjukdom

• Grund

ja, det är ett bra tecken när de leker och hoppar

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2