Göteborgsbrudar 2008 del 2
ja, jag vet...
ja, jag vet...
här uppe är d mulet...ska strax hämta daghunden....nu har jag gjort bordsplaceringen med, tror att den blir bra, men får se vad miona hjälpredor säger sen...
ja, men Bt e inte snabba...man ser ju bar apå plus tjänstan den skulel vara igång nu i januari...nu e d februari....
hehe jag tror bordsplaceringen blev klar nu...men får se sen vilka man får ta bort, vilket jag inte tror blir nån...
ja, d e skönt att få gjort en del av sakerna....men hade ju tänkt dela upp d mer, men samtidigt är d skönt att få mycket gjort själv...
ska vi göra allt d på hippan eller bara en del av d?
Tacos låter bra, d e lätt och en social rätt. Åh singstar och d är så kul, har tyvärr inte playstation, bara nintendo wii...
Jag måste fråga, ska ni hitta på nåt för era m2b på alla hjärtans dag? Det står helt still i mitt huvud idag....
Ni glömmer inte att d e semledagen idag va?
åh såg bilder från åre nu på tv...vill också åka skidor, tycker d e så mysigt och ha en mysig liten stuga och var aute hela dagarna för att sen åka hem till en varm stuga och umgås med sina kpmpisar, får se vad man kan spara ihop till nästa år, beror ju på bröllopsresan och så...
min bror har singstar jag säkert kan få låna...men då får nån ha med sig playstation...
BT-Hippan Yeay
8 Mars
Mysig lunch/brunch
Spa/bubbelbad eller liknande
Provning Choklad/Champagne
Middag & party hemma hos Amor
Astriden - Nina
Grund - Maria
Barba
Mrs D - Ida
Långserud- Catrin
Majsis- Malin
Jag SKA vara med på detta. ska på dop dagen efter men tror jag ska palla med det....bara d inte kommer kosta hur mycket som ehlt för d har jag inte råd med...