Göteborgsbrudar 2008 del 2
samma här =)
men står det att det kan innehålla spår av hasselnöt så hoppar jag det med...nu ska ju inte jag med på dagen på hippan men kan ju vara bra att veta ändå =)
samma här =)
men står det att det kan innehålla spår av hasselnöt så hoppar jag det med...nu ska ju inte jag med på dagen på hippan men kan ju vara bra att veta ändå =)
Hejhej!!
Jag får återkomma lite senare ang fikan..
är så att jag skulle jobbat på torsdagkväll men det funkar inte då vår hund alice blir själv i över 6 timmar...så jag måste försöka byta kväll till onsdag istället...så fort jag fått svar skriver jag =)
jag vet fortfarande inte om jag kan på onsdag...hör av mig om det imorgon!
hör ju inte riktigt hit men...ni vet tandköttsinflammation?...när man borstar på det kan man då få röda "sår" på? kan detta vara för att jag borstade för hårt på, så jag rivit?...
tack i förhand =)...
tack snälla ni =)...
just det...ang fikan imorgon...har tyvärr ingen möjlighet...men vi skulle kanske kunna träffas här nästa helg på lördagkvällen...käka lite o bara tjöta =)...kan ju kolla med er iaf så får vi se om vi inte kan göra det =)
när var hippan förresten?...har tappat bort datumet... =P
tack då vet jag detta =)...
kanske blir lite mkt att hitta på nått nästa helg då...
blir ju två helger i rad...men mig gör det inget och är det någon mer som känner för det så skriv så får vi se vad vi kan hitta på för skoj =)
Var så lite så...kan träffas när du är gift med juh =)
Vi ses ju den 8:de på kvällen hos veronika iaf =)
Ska bli skoj att träffa alla!
Det hade varit skoj att träffa dig med och er andra givetvis =)...tyvärr så är det en pengafråga....som vanligt känns det som men så är det ibland...
Men som du kanske såg så kan vi ses hos oss nästa helg för de tjejer som har möjlighet eftersom hippan är helgen efter igen =D
stjärngudinnan 5 juli 2008 skrev 2008-02-19 20:16:23 följande:
Är det hippan som kommer bli mysig eller min idé på att träffas nästa helg? =)...är så trött nu så jag vet knappt vad jag gör =P
stjärngudinnan 5 juli 2008 skrev 2008-02-19 20:49:24 följande:
Okej, trevligt =)
Hehe, lugnt =) kan också skriva så =)
Vi får ta det en annan gång bara...hippan är ju helgen efter så man ses ju då... =)
stjärngudinnan 5 juli 2008 skrev 2008-02-19 21:16:41 följande:
det gör vi! =)
Hej allihopa!
Har nu ångrat mig och kommer ikväll och fikar med er en stund =)
var det 17.30 utanför SoHo och vart ligger det? =)
oki...vart ligger soho?
jag är lång, mullig, svart jacka, håret uppsatt i tofs, ring i ena örat,mörka glasögon... =P
ses ikväll!!
hehe, okej kanske ses utanför då =)
Hejhej tjejer!
Tack för ikväll, var jättetrevligt att träffa er!
Jag har läst i lite olika forum om secret box, vad är det?
Har ju fattat att det är ett fotoalbum men är det bara ett vanligt eller... =)
Hoppas det går bra imorgon!! Håller tummarna för dig!
Aha då vet jag det ...kanske skulle vara nått till m2b =)
Godmorgon!
Är change en underklädesbutik enbart eller?
Är en av de tjejer som inte kan hitta bh i vanliga butiker längre...skulle behöva köpa en ny...hmm...