Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Göteborgsbrudar 2008 del 2

God morogon tjejer!!

Barba kungälv min m2b är där ifrån hittade något bra där???

Astriden Hedens Guld vet du om de tillverkar ringar oxå??

Jag vill kanske köpa egna diamanter och be någon göra ringen!??

Idag skall det städas undan på källarplanet hoppas det inte tar helda dagen...

• Amor Eterno

Grattis Stenbruden!!!

Vad kul, visst är det en underbar känsla, precis som vi.. hus och bröllop :) Grattis när flyttar ni in?

Barba vilket bra pris vad blev det till mannen färg osv??

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Majsis jobbigt att vänta såååå...men den kommer innan nästa år eller??

Barba det låtter jättestiligt

Igås städade jag här hemma alltså förråd och så.. Idag blir det slänga en massa och kanske åka en sväng till Frölunda torg!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Tjejer hoppas era klännigar kommer snart!!! Ni skall se när de är här så kommer det vara värt väntan!!!

Jag gick förbi ramona desig i morse det gör jag ju varenda morgon i och för sig!! De hade byt klänning på skyltfönstret till en Vinter brudklänning hel Ivory siden med lite släp axelbandslös med lite vit läls längst upp.. och på klänning en lång kappa i samma tyg med lite päls längts ner vid ärmen!!!

Såååååå vackert med vinterbröllop ångrar nästan att jag sa nej till vinter so min m2b ville ha det!!! Men längtar så till vårt bröllop!!

Atsriden mindre än 100 dagar gud vad spännande...

• Amor Eterno

GOd morgon tjejer!!

Ja då var julkort utskickade... Snart är det inbjudan som gäller :) Vi skiackar ut dem tidigt då det är myckat folk som kommer utifrån och skall planera i tid!

Malinlars du ckall ju ha fest på aschbergska får man fråga om du varit där och ätit maten?? Och vad har du för meny?

Ja vad skall man ge sin m2b i morgongåva jag är öppen för många förslag?? Kanske en fin klocka och lite bilder secret?? !!!

Vi får väl se??

Idag slutar jag tidigare men inte för att jag skall till något kul utan skall gå till tandläkaren uschh men man måste!!

• Amor Eterno

Hej tjejer!!

Vad kul att klänningen är klar majsis!!

Vilka bra ideér ni hade för morgongåva dessa manchet knappar är ju underbara.. Min m2b älskar manchett knappar :) Kanske blir sådana..

Bluebox har ju underbara saker sånt som är roligt att få!!!

Ni som håller på lite med namnbyte jag skall ju ha Jonas efternamn när vi gifter oss skall ta bort mitt mellan namn men behålla mitt sista efternamn kan jag ta hans namn nu?? alltså innan vi gifter oss??

• Amor Eterno

GOd morogn tjejer!!

Malinlars vi har träffat Agneta som vi pratade med och visade oss stället hon e-maial förslag på meny sedan vi skall ju ha 4 rätters middag! Men vi hade tänkt äta någon gång på våren där.. Vi kan ju hålla oss uppdaterade till varandra

Apropå klockor så skule jag vilja ha en Longiness klocka med lite blin på ååååå jag älskar den klockkan ligger på 10 papp men men drömma vidare!!

Älskar oxå vara på jobbet själv håller med dig Astriden jobbar bäst 30 minuter innan lunch då de flesta går tidigare för att äta luncg ute jag har ju mat med mig varje dag!!!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Gud vad jag behöver vara ledig nu!!!! Igår köpte vi grann och den blev så fin i vårt nya hus

Men har varit lite små irriterad hela dagen igår och idag känns det så med.. Jag harju världens PMS alltid i två dagar!!

MEn men idag skall det bakas och förberedas inför imorgon då min m2b fyller år!! Tänkte att vi skulle gå upp lite tidigare och åka in till ett fik som har öppet!! Tänkte brogyllens eller så?? Vet ni när det öppnar eller förslag??

Grund låter helt underbart med sol och värme :)

Astriden vi vill ha full rapport sedan..

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Vad kul att ni fr klänningarna nu!!

Ja det är fredag och jullov snart!! Min m2b fyller år idag jag gick upp tidigt och gjorde frukost som jag tog upp till sängen med en sött lite ros som jag köpte till honom igår och present oxå!!

Bakade långpanne äppelkaka och vit kladdtårta till honom, det skall han ha med till jobbet och bjuda

Ikväll blir det folk hemma då jag har beställt tårta och min mamma skall göra karamel pudding hm gott!!!

Vill ju passa på och säga tack alla för så fina input och hjälp man har fått här!! Det är så roligt att läsa era "historier" vill även önska alla en riktig GOD JUL och Gott nytt år!!

Klart men talas vid varje dag även under julledigheten!! Jag jobbar mellandagarna....

Kram på er tjejer!

• Amor Eterno

Jag skall vara hemma jag med!! Idag skall jag ivär och köpa min sista present!! Det är en kolsyremaskin till mina päron!! Men det är bara in och ut igen ur butiken!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2