Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Göteborgsbrudar 2008 del 2

31 maj 2008 skrev 2008-01-29 11:29:29 följande:

Astriden - hur har det gått med naglarna? Känner att jag måste ta tag i det där nu, och skulle gärna ha tips om hon som gjorde dina, annars blir det nog Young nails. Stenbruden - det är väl du som går dit? Till vem? Vad kostar det?
    Japp det är jag som går där.. Jag går hos Jennifer. Nu när jag har gått i några år så är det ju bara påfyllnad så det kostar 425 kr men jag vet inte vad det kostar med ett helt nytt set.. Ring o hör med dom - allihop är jätte duktiga!
  • stenbruden

Oj va svårt MrsD! Har ni sagt 250 PER PERSON eller PER PAR? Jag skulle nog fråga hur de andra ska göra, ni ska lägga ihop då eller?

• stenbruden

Dilemma... Om ni lägger 250 så är det ju bara från DIG o inte från er så det beror kanske lite på vilken relation ni har...
    Jättesvårt! Om inte din m2b känner henne/dom så väl eller inte har träffats så mycket så är det väl ok med en present som bara du är med på..

• stenbruden

Halloj allihop!

Va kul Astriden att klänningen är på G Va häftigt!!! Det närmar ju sig för dig nu

Jag har också en ganska rörig familj så honörsbordet får bli efter känsla.
    Min stypappa sitter brevid mig och min mamma brevid J. Min riktiga pappa är inte bjuden och hans pappa är inte i livet så våra mammor får hamna brevid varandra och min "fd" styvmamma hamnar brevid min "pappa" - rörigt va?! Som sagt komplicerad familj.. 6 personer blir vi på honören iaf.
    Huvudsaken är att de är viktiga för oss, jag har bortsett från blodsband för längesen

Välkommen Fru M!! Va kul att det är lite nya här i tråden nu! Den kommmer att tuffa på tills vi är gifta hela bunten!

Nu är det mest vigselprogrammet i tankarna - hur det ska utformas och vad det ska innehålla. Det ska ju göras av oss själva och det är inte helt lätt.
    Vet ni några fina dikter?? Vi har en inledningsdikt men vill ha en till.. TIPS????

• stenbruden
    mrsD skrev 2008-01-30 22:30:39 följande:
    Amor - va d du som frågade om dikt?jag tycker denna va mitt i prick för oss, tänkte prästen skulle få läsa den, eller solisten..:Måhända är han den ende i världen som tycker sig veta att hon är den underbaraste kvinnan på jorden.Måhända är hon den ende som uppskattar hur fantastisk han är i varje liten sak han gör och i varje liten tanke.De tycker sig höra en underton av godhet i allt vad den andre säger och tror att de flesta kanske missar det.Och de förstår inte hur man kan passera den andre utan att förstå att man just passerat den finaste människan i världen.Han har förstått, hon har förstått - därför är vi här idag.Men jisses va ni har skrivit idag!!! blev så sur när jag inte kom in här på TRE timmar!! dumma bt..Men jag har varit jätteduktig idag=)Ringt kyrkan o frågat om man får kasta ris, d får manFrågat om de har piano till solisten, d har deRingt om lokalen o ja vi får se den innan, bara o ringa ngn dag innanFrågade om d finns ngt klockslag då vi ska va ute ur lokalen på natten, nej, vi kan va där dygnet runt om vi vill *s*weee!
    MrsD - Det var jag som frågade... Den dikten är den enda som vi faktiskt har Vi har också tänkt den.. Inga andra förslag??? Vill ha en till i mitten av vigseln..

Ni andra? Vet ni några fina dikter??
  • stenbruden

Grund - Va mysigt!!! JObbigt att sakna i en vecka nu då kan jag tänka mig

• stenbruden

AtBee - FYYY va elakt!! Hemsk människa!!! Du är säkert jättefin och din uppsättning kommer att vara glad om du har lite längd. Huvudsaken är ju att du själv trivs, vad "idioten" tycker får ju stå för henne/honom! Ta inte åt dig!

• stenbruden

Hej tjejer!

Låter som att ni hade en toppen kväll i lördags! Va kul!! Vill oxå!! Nästa gång!
    Vi var ju i stugan, grejade och bastade o hade mysigt! Så jag ska inte klaga..

Välkommen C&K!

Va kul Astriden att klänningen har kommit, antar att man inte kan låta bli att titta på den ett par gånger eller prova heller

JAA choklad o vin eller champange provning låter toppen! Är det spikat?

Cristal - visst är det skönt när man börjar bocka av listan

Ikväll ska vi träffa fotografen! Ska bli kul! Mötet på Aspenäs gick ju toppen också så det vi håller på med nu är inbjudningarna.. pill pill

• stenbruden

Ja bastun har ju blivit så himla bra nu också! Vi badade faktiskt i sjön också, BURR! Men det är härligt efteråt, CHOCK i vattnet dock.. Man slant uppför stenen på isen

Vi ska ses på condeco ikväll. Ja jag hoppas verkligen att det känns bra, hon verkar ju väldigt duktig!! Känns som att man får mycket för pengarna...
    Ska ni ha henne hela dagen?

Min klänning kommer ju i mitten av mars först, längtar! Har din m2b sett den?
    Man vill ju visa men ändå inte...

• stenbruden

Hur har du kunnat låta bli att prova den???

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2