Göteborgsbrudar 2008 del 2
31 maj 2008 skrev 2008-01-29 11:29:29 följande:
31 maj 2008 skrev 2008-01-29 11:29:29 följande:
Oj va svårt MrsD! Har ni sagt 250 PER PERSON eller PER PAR? Jag skulle nog fråga hur de andra ska göra, ni ska lägga ihop då eller?
Dilemma... Om ni lägger 250 så är det ju bara från DIG o inte från er så det beror kanske lite på vilken relation ni har...
Jättesvårt! Om inte din m2b känner henne/dom så väl eller inte har träffats så mycket så är det väl ok med en present som bara du är med på..
Halloj allihop!
Va kul Astriden att klänningen är på G Va häftigt!!! Det närmar ju sig för dig nu
Jag har också en ganska rörig familj så honörsbordet får bli efter känsla.
Min stypappa sitter brevid mig och min mamma brevid J. Min riktiga pappa är inte bjuden och hans pappa är inte i livet så våra mammor får hamna brevid varandra och min "fd" styvmamma hamnar brevid min "pappa" - rörigt va?! Som sagt komplicerad familj.. 6 personer blir vi på honören iaf.
Huvudsaken är att de är viktiga för oss, jag har bortsett från blodsband för längesen
Välkommen Fru M!! Va kul att det är lite nya här i tråden nu! Den kommmer att tuffa på tills vi är gifta hela bunten!
Nu är det mest vigselprogrammet i tankarna - hur det ska utformas och vad det ska innehålla. Det ska ju göras av oss själva och det är inte helt lätt.
Vet ni några fina dikter?? Vi har en inledningsdikt men vill ha en till.. TIPS????
Grund - Va mysigt!!! JObbigt att sakna i en vecka nu då kan jag tänka mig
AtBee - FYYY va elakt!! Hemsk människa!!! Du är säkert jättefin och din uppsättning kommer att vara glad om du har lite längd. Huvudsaken är ju att du själv trivs, vad "idioten" tycker får ju stå för henne/honom! Ta inte åt dig!
Hej tjejer!
Låter som att ni hade en toppen kväll i lördags! Va kul!! Vill oxå!! Nästa gång!
Vi var ju i stugan, grejade och bastade o hade mysigt! Så jag ska inte klaga..
Välkommen C&K!
Va kul Astriden att klänningen har kommit, antar att man inte kan låta bli att titta på den ett par gånger eller prova heller
JAA choklad o vin eller champange provning låter toppen! Är det spikat?
Cristal - visst är det skönt när man börjar bocka av listan
Ikväll ska vi träffa fotografen! Ska bli kul! Mötet på Aspenäs gick ju toppen också så det vi håller på med nu är inbjudningarna.. pill pill
Ja bastun har ju blivit så himla bra nu också! Vi badade faktiskt i sjön också, BURR! Men det är härligt efteråt, CHOCK i vattnet dock.. Man slant uppför stenen på isen
Vi ska ses på condeco ikväll. Ja jag hoppas verkligen att det känns bra, hon verkar ju väldigt duktig!! Känns som att man får mycket för pengarna...
Ska ni ha henne hela dagen?
Min klänning kommer ju i mitten av mars först, längtar! Har din m2b sett den?
Man vill ju visa men ändå inte...
Hur har du kunnat låta bli att prova den???