Göteborgsbrudar 2008 del 2
morrn morrn...usch för att gå upp så tidigt för att tvätta....precis när man sover som bäst med...blir och sova middag sen kanske
morrn morrn...usch för att gå upp så tidigt för att tvätta....precis när man sover som bäst med...blir och sova middag sen kanske
Kul mrs D, vill oxå ha nån o bolla idéer med men men d e bara och köra sitt egna race
Amor, jagf har hört om en som heter 2000 century xom ligger lite mer i new york, men kul o fålite tips, ska ju dit 2009
Jo, men är d nån mer som har rött och vitt som tema då? Lr ska man säga kärlekstema hehe
Aha där ser man....
MMMMM julbak och städ....chokladkola och lussekatter...
prinsesstårta går ju alltid hem...
även cheesecake e ju gott...
MMMM goda lussekatterna blev...men kolan vill inte stelna så får väl vänta tills imorrn, om den nu lossnar från pappret...
Planeringen ligger lite på hyllan känns d som....man kan inte göra så mycket...när inbjudningarna är ute ska jag ta tag i allt....min klänning är ju snart klar och då kan man se med vad man kan ha för skor och så, inte för jag vet vart man ska hitta d nu mitt i vinterrusket....
den var bra mrsD, det ska jag med göra....
hehe, pratar med mrsd på msn....e d bara jag av oss alla som inte ska va med och bestämma m2b klädsel här?