Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Stjärnis - va kul att inbjudningarna är ute!! Vi satt och gjorde några igår, nästan klara nu
    Det låter ju bra med live sång till inspelad musik... Vem eller vilka har ni anlitat?
    Vi har fått tipd från Aspenäs om några som har allt från musiker till solister men kommer ju inte ihåg vad de heter.. Har inte kollat priser dock.

Idag är det jobb som gäller sen ska jag o m2b ut o äta och ta ett par drinkar på stan. Har jobbat häcken av oss denna veckan så vi behöver lite quality time!
    Imorn blir det mässan - kul! Någon annan som ska gå imorn?

Astriden - vill me höra hur det gick!! Va mässan bra annars, ni som var där?

• stenbruden

Ta honom i örat carin Det är ju lördag, ut och hitta på nåt kul!! Sitta vid datorn kan man ju inte göra Imorn kan det ösregna

• stenbruden

Jag förstår dig, hade själv blivit skit sur!!! Ring en polare och ta ett glas vin på stan istället!

• stenbruden

Hann logga ut i lördags... Va synd att du inte känner så många här. Har du flyttat hit? Hoppas han set sig från datorn sen!!!
    Vi var och åt på kock o vin och hade en helkväll på stan, jag o m2b. Hur kul som helst. OTROLIGT god mat!!!
    Sen dansade vi av oss allt på deep.

Vad blev det för dig? Hittade ni på något kul? Hoppas det!

carinokenneth skrev 2008-02-09 15:03:32 följande:
    Hade jag gärna gjort =), tyvärr känner jag inga här typ...Ska du/ni själva hitta på? =)Trevlig helg!
  • stenbruden

Amor - Vi har bokat rum på Avalon och fick en liten rundvandring.. Vi är jätteimponerade!!! Allt är snyggt och fräscht! Jag rekomenderar det gärna än så länge Man har ju inte sovit där än men men...

• stenbruden

Ska kolla fikan när det närmar sig lite, får se hur almanackan ser ut... Hade vart jätte kul!

Astriden - vad hände med stylingen???????

• stenbruden

Nämen gud Astriden det låter ju inge vidare!!! Men du kan nog skratta gott åt det i framtiden

• stenbruden

Va bra carin!! Kul att ni kom iväg och tittade på ringar!!

• stenbruden

Halloj!

Vi har bokat resan till Maldiverna nu Känns helt underbart!!! iiiiihhhh
    Nu ska jag smita iväg och fixa naglarna.. hinner inte skriva mer..
    Kollar kanske in senare!

• stenbruden

Hej tjejer!

MrsD - ja det känns underbart att kunna åka till paradiset på honeymoon Vi åker den 9 juni och är borta 2 veckor, Kuredu.. Vi ska bo i en Jacuzzi Beach Villa på stranden. Tänk en egen jacuzzi utomhus men under palmtak Jättefint! Vi är så glada och nöjda!

Stjärnis - Vi flyttar nästa helg längtar och räknar ner dagarna!!!!! Ska bli så skönt att få komma ur lägenheten!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2