• Liinda_e

Berätta om era möhippor vettja!

man kan läsa i min blogg...

• Liinda_e

bilder finns på vår hemsida

• Liinda_e

(kopierade den hit ist)

min möhippa

det ringde från interflora ...dom frågade om jag var hemma för det skulle komma ett blombud....

aaahhhhhhhh jag fattade på en gång ...nu är det möhippa!!!!!!

kastade mej in i duschen,klädde på mej sprang omkring pressade johnny på info...lönlöst.

sen ringer det på dörren och utanför i trappen står en himla massa människor i rånarluvor....jag blir skit skraj eftersom jag är fullkomligt livrädd för masker....

iaf personen närmast dörren sträcker över en blomma ,en nappflaska och ett brev och puttar sen igen dörren.....

jag sliter upp brevet där det står att jag har 20 min på mej att packa diverse saker ...smink,finkläder,bikini,handduk,och klä mej oömt....och att när jag hamnar på en bänk ska jag räkna högt till hundra och sedan leta....

aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

irrar runt som en dåre!

smakar på innehållet i nappflaskan...baileys..mmmmm

stadig frukost.

sen sätter min m2b på mej en ögonbindel och för ut mej till dom som väntar...jag känner att jag blir påklädd den obligatoriska slöjan samt plast tiaran.....

jag blir plaserad i en bil och vi åker runt ...ingen säger ett ljud så jag pratar med mej själv....

när vi går ur bilen blir jag omkring ledd jätte jätte länge....innan jag blir satt på en bänk...aha...jag börjar räkna...1-100

sedan tar jag av mej bindeln och ser att jag befinner mej i en park.....

letar och letar...tills jag hittat alla underbara vänner som är utklädda i rånarluvor och sitter hukandes i buskar....

vi äter pasta sallad och ja får svara på frågor och för varje fel får jag berätta ngt pinsamt....

två killar i 19 års åldern kommer förbi och ger mej en kram och säger fest ikväll linda...ehhh jaaa svarar jag....sen går dom

fick hoppa i en hoppborg medans alla fotade mej och vi kastade kubb.....

sedan fick jag på bindeln igen och jag leds runt....

blir avtagen den och befinner mej på hm....för dom frågor jag svarat rätt har jag tjänat 100 kr att köpa ett plagg att ha på mej på kvällen....paniiiiik!

jaja ....sedan bindeln...nästa gång jag blir avtagen den står jag i kassan på mitt gamla jobb och en kille vill ha korv med bröd....

hahahahahahaha skit kul! inte jobbat där på snart 6 månader...men jag mindes hur man gjorde....

sedan sätter vi oss i en taxi och åker ...med bindel såklart....

nästa anhalt stannar vi och dricker vin innan vi går in på centralbadet....

min syster som ordnat det var lite besviken...hon hade läst på deras hemsida att det var ett bad med harmoni och en lugn oas.....det var mest brats som söp och spacklade tjejer som raggade på bratsen som stötte tillbaka ljudnivån var sådan som en nattclubb och man fick skrika till varandra.

men vi stannade ett tag och gjorde oss fina.....

sedan gick åkte vi till en restaurang och drack champange och åt 3 rätters.....

efter det satt vi hela gänget och gäspade ...ingen hade lust att fortsätta....inte jag heller...var så nöjd och glad med hela dagen.....

en fantstisk dag som jag kommer minnas hela mitt liv.

Svar på tråden Berätta om era möhippor vettja!