Berätta om era möhippor vettja!
jag anade redan kvälllen innan att nått var på g.
kl 09.00 kom en kompis och vi skulle gå ner på stan hon ville att jag skulle hjälpa henne att hitta nått att ha på sig på bröllopet.
när vi ska gå ut genom dörren rasar det in fler tjejer och jag blir nertryckt i en stol och sminkas väldigt fint (inte)
ut klädd och sen bär det av ner på stan, där skulle jag sälja pussar och sjunga sånger mm. lite jobbigt var det för jag fick inte dricka nått, efter en stund fick jag ögonbindel och vi åkte iväg med två bilar vi åkte säkert i 45min så jag började bli lite nervös. tillslut stannade vi och jag blev inledd nån stans och fick ta bort bindeln. jag var då på kolmården i tropikariet. jag fick då förklaringen till varför jag inte fick dricka nått tidigare.
väl där skulle jag göra vissa äventyr och för varje äventyr jag klara fick jag en fråga om min m2b.. äventyren innefatta skorpioner, alligatorer, spindlar, ormar, hajar och lådor jag skulle gräva i med bundna ögon. jätte kul och ganska läskigt inte van att vara nära sånna djur,
efter det var det dags att åka tillbaka till stan där vi sammlades hos en av tjejerna och åt och drack gott sen bar det av ut på krogen. på en av krogarna blev vi bjudna på tårta annars var det ganska "blött" väldigt roligt iaf.
super nöjd och tacksam för min hippa