• Mary81

är jag konstig?

Hej!!

kende so igen mig i det du skrev, jag er nu 26 or och min sambo er jemn gammal med mig. Vi treffades for ca 3 or sedna men hade varit goda venner ca 2 or innan vi blev ett par. Jag er sjelv en person som venar min familj och mina venner, men jag har visa kritierer som jag tycker att ett moget forhollande som bygger mot en gemensamframtid har, bl.a. att man ger mycket tid for varandra och att ens partner gor forst. So tyckte inte min sambo, vi hade monga grell i borjan, tills han ockso forstod vad jag pratade om, att det inte var samma sak som att lemna sin famlij och venner bara att det er rett svort att starta en djup relation om allt annat ska vara precis som det alltid varit. det tog monga grell diskusioner och torar innan vi lyckades definera det som var en bra balans for oss, och ner vi vel gjort det visade det sig att jag egentligen tykte lite bettre om hans sett att se po saker och ting och for honom var det tvert om. Som tjej/kvinna/flicka tror jag att man tenderar till att go for fort fram i sitt mol att definera den stabila relation som man vill vara i medans men kanske tenderar till att go lite longsamt. Hur som helst jag tror det du upplever er ganska vanligt. Det besta du kan gora er att beretta for din kille vad du tycker och tenker om det hela och be honom bretta hur han kenner, glom inte att lyssna po vad han seger. Er ni boda sekra po att ni vill vara med varndra er det sedan dags att borja kompromisa du kanske moste setta ner ribban anningens och han hoja den. Min tidigare pojkven och jag passade perfekt ihop redna fron borjan men efter nogra or vexte vi i ser, jag och min nuvarande kille hade svort att fo det att fungera i borjan men nu vexer vi bara nermre och nermre varandra for var dag som gor och till sommaren gifter vi oss, so jag tror att det kommer losa sig for dig!! Lycka till och ta vel hand om dig!! Kram

Svar på tråden är jag konstig?